۲۱ اسفند ۱۳۹۴ ۲۱:۱۲
کد خبر: ۳۲۰۸۱


Allame - new sardar - isna








باشگاه فارغ التحصیلان دانشگاه علامه طباطبائی افتتاح شد. این باشگاه جهت ارتباط بخش های مختلف دانشگاه با دانش آموختگان دانشگاه، همچنین راهنمایی فارغ التحصیلان دانشگاه برای اشتغال در مراکز علمی و پژهشی تاسیس شده است.


به گزارش عطنا به نقل از سرویس دانشگاهی ایسنا، بخش فارغ التحصیلان معاونت فرهنگی دانشگاه علامه طباطبائی که در سال 1394 تشکیل شده است، تشکیلاتی است مردم نهاد، مدنی، علمی، فرهنگی، غیر سیاسی، غیر انتفاعی، زیر نظر مدیریت برنامه ریزی و نظارت، دارای شخصیت حقوقی که به نام باشگاه فارغ التحصیلان دانشگاه علامه طباطبائی تشکیل شده است.


شناسائی جامعه فارغ التحصیلان دانشگاه و ایجاد یک لینک ارتباطی با آنها، ایجاد یک ساز و کار مناسب جهت پیوند فارغ التحصیلان با دانشگاه، انعکاس نیازهای علمی بخش های مختلف اجرائی کشور به دانشگاه، برگزاری کنفرانس ها، سمینارها و جشن های فارغ التحصیلی و گردهمایی های علمی، فرهنگی و اجتماعی، ایجاد تسهیلات لازم جهت استفاده فارغ التحصیلان از امکانات آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و رفاهی دانشگاه و راهنمایی فارغ التحصیلان برای کاریابی و اشتغال در مراکز علمی و پژوهشی کشور،از جمله وظایف این باشگاه که با موافقت معاون فرهنگی – اجتماعی دانشگاه علامه طباطبائی و مدیریت نظارت و برنامه ریزی معاونت فرهنگی شکل گرفته، به شمار می‌رود.




ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار