۱۲ اسفند ۱۳۹۴ ۱۲:۱۵
کد خبر: ۳۱۲۰۷

به گزارش عطنا به نقل از مهر، سیدضیاء هاشمی در حاشیه افتتاحیه نهمین جشنواره نشریات دانشجویی در جمع خبرنگاران گفت: این جشنواره با حضور نشریات دانشجویی از سراسر کشور برگزار می‌شود.
وی گفت: نشریات دانشجویی از دانشگاه‌های زیرمجموعه وزارت علوم و وزارت بهداشت در این جشنواره شرکت دارند و میزبانی این جشنواره برعهده دانشگاه تهران است.
معاون فرهنگی اجتماعی وزارت علوم افزود: استقبال دانشجویان در این دوره از جشنواره نشریات دانشجویی بسیار مطلوب بوده و در این دوره شاهد حضور پرشور و استقبال بی نظیر دانشجویان بودیم.
وی خاطرنشان کرد: برگزاری این جشنواره یک نقطه عطف در حرکت مطبوعات در فضای دانشگاه‌ها است و فعالیت دانشجویان در نشریات و سایت‌های دانشجویی و همچنین فعالیت دانشجویان در فضای مجازی نشان می‌دهد که استعدادهای فراوانی در فضاهای دانشگاهی وجود دارد.
معاون فرهنگی اجتماعی وزیر علوم ادامه داد: امیدواریم با برگزاری چنین جشنواره‌هایی نسل جدیدی از روزنامه‌نگاران را به جامعه رسانه‌ای کشور معرفی کنیم.
هاشمی در پایان در مورد اختتامیه نهمین جشنواره نشریات دانشجویی اظهار کرد: مراسم اختتامیه نهمین جشنواره نشریات دانشجویی عصر پنجشنبه هفته جاری با حضور مسؤلان دانشگاه‌های مختلف در دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار