۱۰ اسفند ۱۳۹۴ ۱۱:۱۶
کد خبر: ۳۰۸۱۷

مدیر کل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم گفت نهمین جشنواره سراسری نشریات دانشجویی در روزهای ۱۱ تا ۱۳ اسفند ماه در دانشگاه تهران برگزار می شود.
به گزارش عطنا و به نقل از روابط عمومی وزارت علوم؛ فضل ا... ایرجی کجوری با اعلام این خبر گفت:  همزمان با جشنواره نشریات دانشجویی نمایشگاهی نیز در روزهای برگزاری اختتامیه این جشنواره برپا می شود که شامل ۳ بخش اصلی و یک بخش ویژه خواهد بود.
وی افزود: در بخش اصلی، هر یک از زیر نظام های آموزش عالی شامل دانشگاههای وزارت علوم،وزارت بهداشت،آزاد اسلامی،پیام نور،جامع علمی -کاربردی و فنی و حرفه ای   نشریات دانشجویی در حال انتشار در  دانشگاه ها و واحد های تحت پوشش خود را به نمایش خواهند گذاشت و در بخش ویژه نیز نشریات راه یافته به مرحله نهایی داوری جشنواره تیتر ۹ در معرض بازدید عموم قرار خواهد گرفت.
ایرجی کجوری با اشاره به انجام داوری های نهایی در تاریخ 15 بهمن ماه افزود: آثار رسیده به جشنواره تیتر 9 طی دو  مرحله مقدماتی و نهایی توسط استادان مطرح دانشگاهی و فعالان خبره مطبوعاتی کشور به انجام رسیده است.
وی افزود: در این مراسم  حائزان رتبه های برتر محورهای ۲۴ گانه بخش آثار برتر، محورهای ۱۴ گانه بخش نشریات برتر و نیز ۴ محور بخش ویژه معرفی و مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.
مدیر کل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، به تعویق برگزاری اختتامیه این جشنوراه از دی ماه به اسفند ماه اشاره کرد و گفت: جهت فراهم کردن امکان حضور حداکثری دانشجویان در اختتامیه و نمایشگاه جشنواره تیتر9، با در نظر داشتن تقویم آموزشی دانشگاه های تحت پوشش وزارت علوم، وزارت بهداشت و دانشگاه آزاد اسلامی و جلوگیری از تقارن با ایام امتحانات پایان ترم و ثبت نام نیمسال دوم سال تحصیلی به تعویق افتاد.


jashn vare nashriat

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار