۰۸ اسفند ۱۳۹۴ ۱۱:۰۳
کد خبر: ۳۰۴۷۳
Olampiyad varzeshi

دفتر امور دانشجویان شاهد و ایثارگر در اسفند ماه سال جاری میزبان برگزاری چهارمین المپیاد فرهنگی_ ورزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاههای منطقه یک می‌باشد.


به گزارش عطنا به نقل از ایسنا، دکتر نورمحمدی مدیر دفتر شاهد و ایثارگر دانشگاه علامه با اعلام این مطلب اظهار داشت: این دوره از مسابقات با حضور ورزشکاران شاهد وایثارگر دانشگاه‌های علامه طباطبائی، تهران، الزهرا، خوارزمی، شاهد، تربیت مدرس، تربیت دبیر شهید رجایی، شهیدبهشتی، صنعتی شریف، امیرکبیر، خواجه نصیرالدین طوسی، علم و صنعت در 6 رشته ورزشی برگزار می‌گردد.
شرکت‌کنندگان این دوره از مسابقات 333 نفر می‌باشند که 219 دانشجوی پسر و 114 دانشجوی دختر در رشته‌های ورزشی فوتسال، والیبال، تنیس روی میز، شطرنج، دو و میدانی و شنا از تاریخ دوشنبه 10 اسفند لغایت 18 اسفندماه جاری به رقابت می‌پردازند.
افتتاحیه این المپیاد با سخنرانی دکتر سلیمی رییس دانشگاه علامه طباطبایی و همراه با برنامه‌های متنوع ورزشی و برگزاری مسابقه فرهنگی به صورت حضوری و اهدای جوایز نفیس به شرکت کنندگان برگزار می‌گردد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علامه طباطبائی، زمان برگزاری مراسم افتتاحیه روز دوشنبه 10 اسفند ماه از ساعت 9 صبح در محل مجموعه ورزشی پردیس دانشگاه علامه طباطبائی خواهد بود.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار