۰۴ اسفند ۱۳۹۴ ۱۸:۴۲
کد خبر: ۳۰۲۸۲

بسیج دانشجویی دانشکده ادبیات و زبان های خارجی دانشگاه علامه طباطبائی، به مناسبت فرارسیدن زمان تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی اقدام به برگزاری گفتگوی آزاد اندیشی کرده است.


به گزارش عطنا، این برنامه امروز سه‌شنبه در حیاط دانشکده ادبیات و زبان های خارجی سومین روز خود را پشت سر گذاشت و فردا نیز برگزار می شود. ایجاد فضایی باز و امن برای بیان نظرات و ایجاد فرصت مناسب برای آزادی بیان و  گفت و شنود نظرات موافق و مخالف انتخاباتی، از اهداف برگزاری این برنامه بود که با استقبال خوب و پرشور دانشجویان همراه شد.


«چرا باید رأی بدهیم»، «به لیست رأی بدهیم یا فرد» و «تاکید رهبری بر حضور حداکثری، حتی مخالفان» از جمله موضوعاتی بود که در این گفتگوی آزاد اندیشی مورد بحث قرار گرفت.


Teriboon_Moshkelaat (1) Teriboon_Moshkelaat (2) Teriboon_Moshkelaat (3) Teriboon_Moshkelaat (8) Teriboon_Moshkelaat (7) Teriboon_Moshkelaat (6) Teriboon_Moshkelaat (5) Teriboon_Moshkelaat (4) Teriboon_Moshkelaat (10) Teriboon_Moshkelaat (11) Teriboon_Moshkelaat (9) Teriboon_Moshkelaat (12) Teriboon_Moshkelaat (13)Teriboon_Moshkelaat (16)Teriboon_Moshkelaat (15)Teriboon_Moshkelaat (14)

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار