۱۲ بهمن ۱۳۹۹ ۱۵:۴۵
کد خبر: ۲۹۹۷۴۶
معاون

معاون فرهنگی-دانشجویی وزارت بهداشت در حکمی، عضو هیئت علمی دانشکده الهیات و معارف اسلامی دانشگاه علامه‌طباطبایی، به‌عنوان دبیر سی‌وپنجمین جشنواره ملی قرآن و عترت(ع) دانشجویان کشور منصوب کرد.


به گزارش عطنا، به نقل از معاون فرهنگی - دانشجویی وزارت بهداشت(مفدا)، سیما سادات لاری، معاون فرهنگی - دانشجویی وزارت بهداشت در حکمی، روح‌الله محمدعلی‌نژاد،عضو هیئت علمی دانشکده الهیات دانشگاه علامه‌طباطبایی، رئیس مرکز قرآن و عترت این وزارتخانه را به‌عنوان دبیر سی و پنجمین دورۀ جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان کشور معرفی کرد.



متن حکم ابلاغ از سوی معاون وزارت بهداشت


در متن حکم ابلاغی معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت آمده است: جناب آقای دکتر روح الله محمدعلی‌نژاد عمران، رئیس مرکز قرآن و عترت(ع) وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نظر به تخصص، تعهد و تجارب ارزنده جناب‌عالی و با عنایت به میزبانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سی و پنجمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشگاه­‌های کشور، به‌موجب این ابلاغ به‌عنوان دبیر سی و پنجمین جشنواره ملی قرآن و عترت(ع) دانشجویان کشور منصوب می‌شوید.


امید است با استعانت از خداوند متعال و برنامه‌ریزی و نظارت مناسب و بهره‌گیری از نیروهای کارآمد و متخصص، در راستای ترویج و توسعه فرهنگ قرآن و عترت(علیهم السلام) به‌عنوان زمینه‌ساز سلامت همه‌جانبه آحاد جامعه موفق و مؤید باشید.


روح الله محمدعلی‌نژادعمران ، استادیار رشته علوم قرآن و حدیث است. ایشان در گروه قرآن و حدیث دانشکده الهیات و معارف اسلامی عضویت دارد. همچنین فعالیت‌های اجرایی او به شرح زیر است؛



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار