۰۳ مرداد ۱۳۹۹ ۱۴:۳۸
کد خبر: ۲۹۶۵۹۷
Untitled-1

اولین شماره نشریه مطالعات رهبری و سیاست آموزش عالی «Journal of Higher Education Policy and Leadership Studies» با ISNN بین اللملی 2717-1426 منتشر شد.


به گزارش عطنا، این نشریه بین المللی با مدیر مسئولی و سردبیری علی خورسندی طاسکوه و عباس عباس پور از اعضای هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبائی منتشر شده است.


استادان صاحب نظر و مطرح جهانی نظیر هنری ژیرو، پیتر مک لارن، اریک هانوشک، باب لینگارد و ده ها اندیشمند ملی و بین المللی از اعضای هیئت تحریریۀ  این نشریه هستند.

بر این اساس، در تاریخ 22 ژوئن 2020 این مجله با هشت مقاله پژوهشی انتشار یافته است.

به گفتۀ خورسندی طاسکوه، این نشریه فرصتی را برای نشر یافته های دانشی و پژوهشی جدید استادان، پژوهشگران و دانشجویان حوزه مطالعات آموزش عالی در سطح ملی، منطقه ای و بین المللی به ویژه «صداهای به حاشیه رفته آموزش عالی» فراهم می آورد.

گفتنی است، نشریه مطالعات رهبری و سیاست آموزش عالی در حوزه های مختلف مربوط به سیاستگذاری و رهبری آموزش عالی از قبیل حکمرانی در آموزش عالی، سیاست آموزش عالی، مدیریت آموزش عالی، مدیریت پژوهش در آموزش عالی، جهانی سازی و بین المللی شدن آموزش عالی، کیفیت در آموزش عالی، رفتار سازمانی و مدیریت منابع انسانی در آموزش عالی، اقتصاد آموزش عالی، آینده پژوهشی آموزش عالی، فناوری های نوین در آموزش و یادگیری آموزش عالی، یادگیری و دانش در آموزش عالی و سایر موضوعات مرتبط آماده دریافت پژوهش های اصیل و نو به زبان انگلیسی است.


آدرس وبسایت مجله https://b2n.ir/984522 است.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار