۰۱ مرداد ۱۳۹۹ ۱۱:۴۳
کد خبر: ۲۹۶۵۲۲
Untitled-1

نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علامه طباطبائی دوره جدید معرفت‌افزایی ویژه استادان این دانشگاه را در قالب دو دوره طی شهریورماه سال جاری برگزار می‌کند.


به گزارش عطنا، با توجه به عدم امکان برگزاری دوره معرفت‌افزایی به‌صورت کارگاه‌های حضوری در شرایط شیوع کرونا و همچنین استقبال ۸۰ نفری استادان از دوره معرفت‌افزایی جریان‌شناسی «غرب زدگی» در ایران و تقاضای برای برگزاری دوره‌های جدید، دوره دانش‌افزایی که قرار بود در ترم تحصیلی آینده برگزار شود، به شهریورماه امسال منتقل شده است.


در این دوره، دو کارگاه «از علم دینی تا علم سکولار» با تدریس دکتر مهدی گلشنی، نظریه‌پرداز، استاد ممتاز دانشگاه صنعتی شریف و عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی و کارگاه «رابطه علم و دین» با تدریس حجت‌الاسلام دکتر علی مصباح، عضو شورای تحول علوم انسانی و عضو هیئت علمی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) برگزار می‌شود. ضمن‌آنکه این دو دوره به‌صورت مطالعه آثار مکتوب، شنیدن فایل‌های صوتی و حضور در دو کلاس کارگاه وبیناری برگزار خواهد شد.



اعضای هئیت علمی می‌توانند برای ثبت‌نام در این دوره‌ها، مشخصات خود را از شنبه 4 مرداد‌ماه تا یکشنبه 12 مردادماه به شماره واتس‌اپ 09134838900 ارسال کنند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار