۲۰ تير ۱۳۹۹ ۲۲:۴۹
کد خبر: ۲۹۶۲۶۱
مسجد

سال‌ها از یک تجربه‌ جمعی در ابعادی به این‌ وسعت بی بهره بوده ایم. برگزاری یک ترم مجازی بدون تجربه قبلی اگرچه مشکلات و استرس فراوانی داشت ولی فراتر از انتظار و به طور شایسته‌ای برگزار شد.


به گزارش عطنا، جمعی از استادان دانشگاه علامه طباطبائی در پیام‌های جداگانه‌ای از اقدامات ارزشمند معاون و کارکنان معاونت آموزشی دانشگاه در فراهم کردن امکانات و شرایط برای برگزاری کلاس های آنلاین و همچنین برگزاری بدون دغدغه و آرام آزمون های پایانی نیم سال دوم سال تحصیلی 99-98 تقدیر و تشکر کردند. در بخشی از این پیام ها آمده است:


بدون شک برگزاری و به پایان رساندن یک ترم متفاوت و کسب تجربه های گران‌بها و نمایش هماهنگی در اجرای تغییرات بزرگ در انجام ماموریت های دانشگاه، بدون همکاری و اراده همه عوامل موثر در دانشگاه میسر نبود. طی کردن این راه پر فراز و نشیب از آن عزم‌های مبتنی بر درک خود‌ و درک شرایط بود که با اجابت آن از سوی همکاران‌ مجموعه معاونت آموزشی دانشگاه در کنار دانشکده ها و همچنین گروهای آموزشی، شکوهی از وحدت، انسجام و همدلی را رقم زد.


سال‌ها از یک تجربه‌ جمعی در ابعادی به این‌ وسعت بی بهره بوده ایم. برگزاری یک ترم مجازی بدون تجربه قبلی اگرچه مشکلات و استرس فراوانی داشت ولی فراتر از انتظار و به طور شایسته ای برگزار شد. همراهی خالصانه دوستان دانشگاهی در عرصه‌های مختلف با چنین عزمی بی گمان رویدادی را رقم زد که ویژگی های یک حماسه‌ سترگ، یعنی فخرآفرینی را دارد. حالا سرود دانشگاه علامه در آغاز نشست‌ها معنا و جلوه‌ای دیگر دارد.


این توفیق بزرگ را به همه دوستان تبریک می گوییم و سلامت و سعادت آنان را از خداوند متعال خواستاریم و امیدواریم این دستاورد بزرگ نویدبخش اعتلای دانشگاه گردد و شیرینی آن سال‌های سال همراه ما باقی بماند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار