۱۹ تير ۱۳۹۹ ۱۹:۰۶
کد خبر: ۲۹۶۲۳۶
دکتر وحید رضایی تبار، مدیر مرکز تخصصی آزاد و مهارت افزایی دانشگاه

مدیر مرکز آموزش های تخصصی آزاد و مهارت افزایی دانشگاه علامه طباطبائی در گفت و گو با عطنا فعالیت این مرکز در ایام شیوع کرونا را تشریح کرد.
به گزارش عطنا، وحید رضایی تبار با اشاره به اینکه در زمان شیوع ویروس کرونا فعالیت های ملی و بین المللی بسیاری در این مرکز صورت گرفته است، گفت: با توجه به تلاش صورت گرفته در مدیریت آموزش های تخصصی آزاد و مهارت افزایی دانشگاه در راستای عقد تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه و سازمان بورس و اوراق بهادار تهران در سال 97، دوره های MBA بازار سرمایه دانشگاه علامه طباطبائی بسیار رونق گرفت.
او ادامه داد: طی دو ماه اخیر، پنج دوره MBA بازار سرمایه تشکیل شده و در کنار دو دورۀ دیگر که از قبل شروع شده بود، تعداد دوره ها به عدد هفت رسیده است. همچنین طی تلاش های صورت گرفته، سه دوره جدید نیز در حال ثبت نام است و ان شاءلله با پیش بینی صورت گرفته، درآمد مدیریت آموزش های تخصصی آزاد دانشگاه در راستای مسئولیت اجتماعی دانشگاه در سال جاری بی سابقه خواهد بود.
این عضو هیئت علمی دانشگاه با اشاره به اخذ مجوز دورۀ DBA بازار سرمایه تصریح کرد: رونق این دوره ها در ماه های آتی بیش از پیش خواهد بود. با توجه به داغ بودن سرمایه گذاری در بورس در ماه های اخیر و همچنین کیفیت بالای برگزاری دورها از دید استادان و دانش پذیران، روز به روز بر تعداد ثبت نامی های این دوره افزوده می شود.
رضایی تبار در ادامه این امر را در راستای آموزش مناسب و فرهنگ سازی بورس عنوان کرد و تاکید کرد: در حال حاضر، حدود پنج دوره در حال اجرا هستند. دورۀ Mba-1 با 9 نفر شرکت کننده، دورۀ Mba-2 با 11 نفر شرکت کننده، دورۀ Mba-3 با 12 نفر شرکت کننده، دورۀ Mba-4 با 14 نفر شرکت کننده و دورۀ Mba-5 با 14 نفر شرکت کننده از جمله دوره های در حال برگزاری هستند. همچنین یک دوره Mba-6 با 15 نفر شرکت کننده در آستانه شروع است. دوره mba هفت و هشت هم با تعداد 20 نفر هماهنگ شده برای مصاحبه در مرحلۀ مصاحبه است. مدیر مرکز آموزش های تخصصی آزاد و مهارت افزایی دانشگاه علامه طباطبائی در ادامه خاطرنشان کرد: علاوه بر دوره های فوق، دوره DBA جنرال نیز شامل گروه ششم با حضور 18 نفر از مدیران ایران‌خودرو (در آستانه اتمام دوره)، گروه هفتم با 11 نفر شرکت کننده (اواسط دوره)، گروه هشتم با 15 نفر شرکت کننده (اواسط دوره) در حال برگزاری است. همچنین گروه های اول لغایت پنجم نیز اتمام یافته است.
این استاد دانشگاه تصریح کرد: این مدیریت همچنین مسئولیت برگزاری آزمون زبان مخصوص دانشجویان دکتری را به عهده دارد که هر سال به طور متوسط پنج بار برگزار می شود و برای آمادگی این آزمون ها نیز دوره های آمادگی تعریف شده است. از دیگر فعالیت های مدیریت آموزش های تخصصی آزاد و مهارت افزایی دانشگاه، برگزاری دوره های ضمن خدمت کارکنان با همکاری مدیریت برنامه، بودجه و تشکیلات است که به کارمندان دانشگاه گواهی حضور در دوره به منظور ارتقای شغلی ارائه می شود.
او در پایان، فعالیت مهم دیگر این مرکز را برگزاری دوره های مهارت افزایی برای دانشجویان عنوان کرد و گفت: از دید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری دانشگاه علامه طباطبائی در برگزاری این دوره ها، از پیشگامان است که با برنامه ریزی دقیق در راستای این برنامه ها قدم برداشته است.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار