۰۸ تير ۱۳۹۹ ۰۷:۵۲
کد خبر: ۲۹۵۹۶۸
احمدوند در معارفه گروه علمی علوم سیاسی برای دانشجویان نو ورودی دانشگاه علامه

معاون آموزشی دانشگاه علامه‌طباطبائی گفت: در مجموع ۶ هزار و ۲۸۶ دانشجو در ۳۹۲ آزمون برگزار شده در روز نخست امتحان های آنلاین این دانشگاه حضور پیدا کردند که از این تعداد ۴ هزار و ۵۱۷ دانشجو در مقطع کارشناسی، یک هزار و ۴۹۸ دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد و ۲۲۳ دانشجوی در مقطع دکتری در حال تحصیل هستند. حدود ۴۰ نفر هم در آزمون‌های امروز غایب بوده‌اند.


به گزارش عطنا، شجاع احمدوند در خصوص برگزاری نخستین روز آزمون‌های مجازی دانشگاه علامه طباطبائی گفت: امتحان ها در چهار بازه زمانی ۸ تا ۱۰ صبح، ۱۰ تا ۱۲ ظهر، ۱۳ تا ۱۵ و ۱۵ تا ۱۷ بعد از ظهر برگزار شد. در مجموع برای برگزاری آزمون های امروز با مشکلی مواجه نشدیم و این نتیجۀ کار گروهی و طراحی چرخه کامل و حساب شده برای این کار بود که تقریباً در هیچ دانشگاهی به این منظمی پیگیری و اجرا نشد. اگر امروز دانشجویان در کمال آرامش و رضایت امتحان خود را پشت سر گذاشتند و ناهماهنگی ایجاد نشد نتیجۀ همین چرخه‌ای است که به خوبی طراحی و اجرا شده است.


وی خاطرنشان کرد: در مجموع ۶ هزار و ۲۸۶ دانشجو در ۳۹۲ آزمون برگزار شده در روز نخست امتحانات حضور پیدا کردند که از این تعداد ۴ هزار و ۵۱۷ دانشجو در مقطع کارشناسی، یک هزار و ۴۹۸ دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد و ۲۲۳ دانشجوی در مقطع دکتری در حال تحصیل هستند. حدود ۴۰ نفر هم در آزمون های امروز غایب بوده‌اند.


احمدوند با بیان اینکه اگر اختلالی در سیستم ایجاد می شد هم مسئولان دانشگاه و هم دانشجویان دچار نگرانی می شدند، افزود: مهمترین دغدغۀ ما، برگزاری آزمون ساعت ۸ تا ۱۰ صبح بود به این دلیل که ۲ هزار و ۲۲۱ دانشجو در این بازۀ زمانی امتحان داشتند که با تلاش همکاران واحد فناوری، استادان و همکاری ارزندۀ دانشجویان بدون مشکل برگزار شد. بازخوردهایی هم که از دانشجویان و استادان پس از برگزاری آزمون دریافت کردیم مثبت بود و این باعث خوشحالی است و امیدواریم تا روز آخر امتحان ها همین شرایط حفظ شود و با کمترین مشکل از این مرحله عبور کنیم.


وی با اشاره به مشکلات جزئی که برای چند نفر از دانشجویان پیش آمده بود، گفت: این مشکلات شامل فراموش کردن رمز عبور و نحوه بارگذاری فایل ها بود که توانستند با برقراری تماس با کارشناسان مشخص شده، مشکل را برطرف و آزمون خود را با موفقیت به پایان برسانند.


معاون آموزشی دانشگاه علامه طباطبائی در پایان با اعلام اینکه اطلاعات هر امتحان به طور کامل در سامانه ثبت و ضبط می شود، گفت: مسیر ورود دانشجو، لحظه اتصال به سیستم، زمان اختصاص داده به هر سوال و زمان حضور دانشجو در آزمون در سامانه ضبط می شود و امکان هر گونه اطلاعات غلط را محدود می کند. آموزش مجازی سرمایه ای است که امیدواریم بتوانیم با برنامه ریزی دقیق تر در ترم های آینده از این سرمایه به نحو احسن استفاده و بخشی از آموزش را از این طریق پیگیری کنیم.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار