۰۲ تير ۱۳۹۹ ۱۱:۳۴
کد خبر: ۲۹۵۷۴۲
دکتر شجاع احمدوند

معاون آموزشی دانشگاه علامه‌طباطبائی گفت: با شیوع ویروس کرونا مباحث آموزشی دانشگاه تعطیل نشده، بلکه از 150 پایان‌نامه و رساله به صورت الکترونیکی در این دانشگاه دفاع شده است.


به گزارش عطنا و به نقل از فارس، شجاع احمدوند معاون آموزشی دانشگاه علامه‌طباطبائی دربارۀ چگونگی دفاع از پایان‌نامه دانشجویان، گفت: تا همه نمرات دانشجویان ارائه و معدل‌گیری نشود، امکان دفاع وجود ندارد و مجوزی به دانشجویان برای دفاع داده نخواهد شد. دانشجویان برای دفاع از پایان‌نامه خود تشکیل پرونده می‌‌دهند و این پرونده در معاون آموزشی رسیدگی می‌شود.


وی افزود: برای دانشجویان دوره دکتری باید مجوز مقاله بیاید و معاونت پژوهشی اعلام کند که مقالات این دانشجو به صورت مقاله یا اکسپت منتشر شده است یا خیر.


معاون آموزش دانشگاه علامه طباطبائی ادامه داد: دانشجویان دوره دکتری باید یک مقاله یا دو اکسپت چاپ شده داشته باشند و زمانی که نامه مقالات چاپ شده به معاونت آموزشی ارائه شد با توجه به اینکه پرونده آموزشی آنها از  قبل در دانشگاه رسیدگی شده مجوز دفاع به دانشجو داده می‌شود.


احمدوند گفت: با شیوع ویروس کرونا و برگزاری کلاس‌ها به صورت غیرحضوری از ۱۵۰ پایان‌نامه و رساله در این دانشگاه به صورت الکترونیکی دفاع شده است که این نشان‌دهنده همکاری بسیار خوب استادان و دانشجویان است.


وی افزود: ارائه پایان‌نامه و رساله به صورت مجازی شرایط خاص و دشوار‌تری دارد و نمی‌توان گفت که همانند شرایط حضوری است، اما این موضوع ظرفیت‌ها و فرصت‌هایی را فراهم می‌کند تا دانشجویان تمرکز بیشتری روی رساله و پایان‌نامه‌های خود اعمال کنند و داوران و استادان نیز با دقت بیشتری مقالات را بررسی می‌کنند.


وی در پایان گفت: ارائه پایان‌نامه به صورت مجازی در شرایط اضطرار روال بدی نیست و در دانشگاه علامه طباطبائی مباحث آموزش، پایان‌نامه‌ها و رساله به هیچ عنوان تعطیل نشده است و با همان قدرت دنبال می‌شود.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار