۱۰ خرداد ۱۳۹۹ ۰۱:۲۳
کد خبر: ۲۹۵۲۴۲
photo_2020-05-30_01-11-37

ثبت‌نام بخش معارفی و رشته های حفظ از بخش آوایی سی و پنجمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان کشور از 10 خرداد ماه سال جاری در همه دانشگاه‌های دولتی و غیرانتفاعی تحت پوشش وزارت علوم، تحقیقات و فناوری آغاز و آزمون آن در روز سه شنبه مورخه 27 خرداد ماه به صورت مجازی برگزار می شود.


به گزارش عطنا، دانشجویان متقاضی حضور در سی و پنجمین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان کشور (دانشگاه های دولتی و غیرانتفاعی تحت پوشش وزارت علوم) فرصت دارند از روز شنبه 10 لغایت 20خرداد ماه جهت ثبت نام و دریافت نام کاربری به نشانی الکترونیکی quranst.pnu.ac.ir مراجعه نمایند. آزمون (شامل 9 رشته معارفی و جهار رشته حفظ) در روز سه شنبه 27 خرداد به صورت مجازی برگزار می شود.


لازم به ذکر است در صورتی که پذیرفته شدگان این مرحله در هر رشته آزمونی بیش از ظرفیت مجاز برای حضور در مرحله سراسری جشنواره باشند، نامبردگان به عنوان راه یافته نهایی به مرحله سراسری محسوب نشده و ارزیابی مجدد انجام خواهد شد که نحوه آن متعاقباً اعلام می شود.


همچنین طبق دستورالعمل اجرایی جشنواره، برگزاری مرحله دانشگاهی (بخش آوایی، هنری، ادبی، پژوهشی و فناوری) در خرداد و تیر ماه سال جاری، برگزار می‌شود و زمان دریافت تمامی آثار بخش‌های آوایی، هنری، پژوهشی، فناوری و ادبی تا پایان تیرماه ۱۳۹9 است. تمام فایل های بخش آوایی (فایل های تلاوت تحقیق و ترتیل) و نیز فایل های مربوط به دعا و مناجات خوانی، اذان(برادران) و تواشیح و همسرایی(برادران)، باید پس از داوری اولیه در دانشگاه (به صورت مجازی) و بر اساس سهمیه دانشگاه (مندرج در آیین نامه) حداکثر تا تاریخ 31 تیرماه به دبیرخانه مرحله سراسری در دانشگاه صنعتی اصفهان ارسال شود. عدم ارسال فایل تا تاریخ مذکور به منزله انصراف دانشگاه از ادامه حضور در جشنواره است. پس از ارزیابی فایل های ارسال شده، فهرست اسامی برگزیدگان بخش آوایی حداکثر تا تاریخ اول شهریور ماه از سوی دبیرخانه مرکزی مستقر در اداره کل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم به دانشگاه ها اعلام می شود.


گفتنی است، بر اساس مصوبه شورای سیاستگذاری سی و پنجمین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان کشور، دانشگاه صنعتی اصفهان به عنوان میزبان مرحله سراسری این جشنواره انتخاب شده است.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار