۰۳ خرداد ۱۳۹۹ ۱۵:۰۷
کد خبر: ۲۹۵۰۴۸
SAVE_20200513_104655_50916

آکادمی اشتغال و کسب و کار دانشگاه علامه‌طباطبائی قصد دارد جهت آشنایی بیشتر علاقه‌مندان با مفاهیم کسب و کار، سلسه کارگاه های آنلاین را برگزار نماید.


به گزارش عطنا، در همین راستا نخستین کارگاه با عنوان «آشنایی با مفاهیم راه‌اندازی استارتاپ» در تاریخ چهارشنبه ۷ خرداد ماه از ساعت ۱۷ الی ۱۸:۳۰ به صورت آنلاین و بدون پرداخت هیچ‌گونه هزینه‌ای برگزار می شود.


علاقمندان می توانید با مراجعه به وبسایت ایوند به نشانی ذکر شده ثبت‌نام خود را انجام و در پایان این وبینار یک روزه مدرک معتبر از مرکز کارآفرینی و هدایت شغلی دانشگاه دریافت کنند. لازم به ذکر است، علاقه‌مندان با توجه به محدود بودن ظرفیت رویداد باید سریعتر جهت ثبت‌نام اقدام کنند.
لینک ثبت نام: https://evnd.co/dJ۶DN


گفتنی است، کارگاه های اول و دوم این آکادمی به صورت کاملاً رایگان است. در پایان این دوره، مدرک معتبر مرکز کارآفرینی و هدایت شغلی دانشگاه علامه طباطبائی اهدا می‌شود. همچنین شرکت در این کارگاه به عنوان امتیاز جهت انتخاب کارآفرین برتر دانشگاه علامه‌طباطبائی محسوب می‌شود.


در فراخوان این مرکز آمده است که این وبینار در راستای سلسه کارگاه‌های آموزشی مدرسه کسب و کار و اشتغال دانشگاه علامه طباطبائی است و با ثبت نام در این دوره، مهارت‌آموزان به لیست اولیۀ شرکت کنندگان اضافه خواهند شد.


سرفصل های کارگاه اول، شامل تعریف استارتاپ و تفاوت آن با سایر انواع کسب و کارها، نحوه شکل‌گیری استارتاپ های معروف دنیا، فرایند ایده‌پردازی و شناخت نیازهای مشتری، مفهوم مدل کسب و کار و تفاوت آن با طرح کسب و کار، تحلیل بازار و رقبا، تعریف مدیریت محصول و فرایند توسعه محصول/خدمت جدید، توسعه محصول ناب، آشنایی با مفهوم Agile، آشنایی با مفهوم  MVP و ساخت محصول/خدمت و معرفی شتاب دهنده مهارت‌های مرکز کارآفرینی و هدایت شغلی دانشگاه علامه طباطبائی است.


همچنین از جمله سرفصل‌های کارگاه دوم می توان به آشنایی با مفاهیم حقوقی راه اندازی کسب و کار (انواع شرکت ها قراردادهای مورد نیاز در فرایند راه اندازی استارت‌آپ‌ها)، اهمیت تیم‌سازی برای استارت‌آپ‌ها، راه‌های تامین سرمایه، مفاهیم اولیه ارزش‌گذاری، انواع روش‌های بازاریابی برای استارتاپ‌ها، آشنایی با مفاهیم Digital Marketing و SEO، نحوه ارائه به سرمایه‌گذار و معرفی شتاب‌دهنده مهارت‌های مرکز کارآفرینی و هدایت شغلی دانشگاه علامه طباطبائی اشاره کرد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار