۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ ۰۱:۵۷
کد خبر: ۲۹۴۲۹۴
دکتر غلامرضا لطیفی، معاون دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی

معاون دانشجویی دانشگاه علامه‌طباطبائی گفت: دانشجویان در صورت نیاز به وسایل و کتاب‌های خود، می توانند با هماهنگی سرپرست خوابگاه وسایل خود را تحویل بگیرند.


به گزارش عطنا، غلامرضا لطیفی، معاون دانشجویی دانشگاه علامه‌طباطبائی در پاسخ به نحوه بازگشایی خوابگاه های دانشجویی گفت: خوابگاه های دانشجویی تا اطلاع ثانوی تعطیل هستند و تنها در زمان برگزاری امتحانات با تصمیم هیئت رئیسه دانشگاه و با توجه به دستورهای ستاد ملی مبارزه با کرونا می توان با رعایت شرایط بهداشتی برای مدت محدودی بازگشایی شوند.


وی همچنین به انجام تعمیرات خُرد در خوابگاه های دانشجویی اشاره کرد و افزد: در این مدت که خوابگاه ها به دلیل شیوع ویروس کووید-19 تعطیل بوده است، تعمیرات سطحی انجام شده است. همچنین کارهای بهداشتی و ضدعفونی خوابگاه ها طی چند مرحله به انجام رسیده است تا به محض دریافت اجازه بازگشایی خوابگاه ها، آمادگی پذیرش دانشجو را در یک محیط کاملاً بهداشتی داشته باشیم.


لطیفی بیان کرد: دانشجویان در صورت نیاز به وسایل و کتاب های خود، می توانند با هماهنگی سرپرست خوابگاه، وسایل خود را تحویل بگیرند. در ضمن معاونت دانشجویی و امور خوابگاه ها این آمادگی را دارد تا بدون حضور دانشجو، وسایل مورد نیاز را از طریق پست برای او ارسال کند.


وی با اشاره به اسکان تعدادی از دانشجویان بین الملل در خوابگاه به دلیل بروز بحران، گفت: با شیوع کووید-19، تعدادی از دانشجویان بین الملل دانشگاه نتوانستند به کشورهای محل زندگی خود برگردند. دانشگاه نیز مطابق با شرایط بهداشتی آنها را در دو خوابگاه دانشجویی اسکان داد تا به محض مهیا شدن شرایط بتوانند به محل زندگی خود بازگردند.


معاون دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی در خصوص پذیرش دانشجویان مقاطع ارشد و دکتری نیز گفت: تا زمانی که ستاد ملی مبارزه با کرونا اجازه بازگشایی خوابگاه ها را صادر نکند امکان پذیرش دانشجویان را به هر دلیلی حتی دفاع پایان‌نامه نداریم. چون امکان دفاع از پایان‌نامه‌ها به صورت مجازی هم فراهم شده است.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار