۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ ۰۱:۵۲
کد خبر: ۲۹۴۲۲۸
Capture

با دریافت سوالات زیادی از سوی دانشجویان که در این ایام در دانشگاه حضور فیزیکی ندارند مبنی بر اینکه کتاب‌هایی که از کتابخانۀ مرکزی دانشگاه و یا کتابخانه‌های دانشکده‌های مختلف به امانت گرفته شده و تاریخ تحویل آنها رو به اتمام است، باید چه اقدامی انجام دهند، عطنا این امر را پیگیری کرده است.


در همین راستا، کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه تدبیری اندیشیده تا دانشجویان در این ایام بتوانند از خدمات کتابخانه استفاده کنند. دانشجویان با مراجعه به این میز، می توانند پرسش‌ها و درخواست‌های مختلف خود از جمله تمدید کتاب های امانت گرفته شده را درخواست نمایند که این امر توسط کارکنان کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد به صورت آنلاین انجام می‌شود.


گفتنی است، کاربران با توجه به سوال و درخواست‌شان در این میز، دانشکده خود را می‌توانند انتخاب کنند. اگر کتاب از کتابخانه مرکزی امانت گرفته شده، برای «تمدید» آن باید آیتم «میز امانت و خدمات تحویل مدرک کتابخانه مرکزی» و اگر از کتابخانه دانشکده امانت گرفته شده باید آیتم کتابخانه دانشکده مورد نظر انتخاب شود. در خصوص سوالات مربوط به هر بخش هم باید آیتم همان بخش مورد نظر انتخاب شود.


بر این اساس، کارکنان کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد هر روز از ساعت 8 صبح الی 5 عصر به صورت آنلاین آمادۀ پاسخگویی به سوالات دانشجویان در میز مرجع مجازی هستند.


برای مراجعه به میز مرجع مجازی کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه روی لینک زیر کلیک کنید.

میز مرجع مجازی کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه علامه طباطبائی 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار