۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ ۰۱:۵۳
کد خبر: ۲۹۴۱۷۵
unnamed

گروه «مشاوره خدمات توزیع منابع علمی» از دانش آموختگان تحصیلات تکمیلی (کارشناسی ارشد و دکتری) رشته علم اطلاعات و دانش شناسی  به صورت داوطلبانه دعوت به همکاری می‌کند.


به گزارش عطنا، «مشاوره خدمات توزیع منابع علمی» در سال 1393 برای نخستین بار در ایران، در مرکز مشاوره و بهداشت روان دانشگاه علامه طباطبائی راه اندازی شد. مشاوره خدمات توزیع منابع علمی با حمایت معاونت دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی، مرکز مشاوره و بهداشت روان و با همراهی گروه آموزشی علم اطلاعات و دانش شناسی و گروه آموزشی مشاوره مدت شش سال مشغول به فعالیت است. مشاوره منابع علمی به صورت فردی و گروهی برای دانشجویان و محققان (با تعیین وقت قبلی و به صورت حضوری) در مرکز مشاوره و بهداشت روان دانشگاه علامه طباطبائی انجام می شود.


مشاوران خدمات توزیع منابع علمی به عنوان مشاوران ارتباطی، نیازهای اطلاعاتی متخصصان موضوعی را به مرتبط‌ترین منابع و پایگاه‌های اطلاعاتی ارجاع می‌دهند. مشاوران منابع علمی با آموزش پایگاه‌های اطلاعاتی ملی و بین المللی این امکان را فراهم می‌سازند که دانشجویان هم به صورت عملی با جست‌وجو و نحوه بازیابی اطلاعات از منابع معتبر آشنا شوند و هم به طور اخص در خصوص مسئله‌ی پژوهشی خودشان مشاوره گیرند.


از آنجایی که مشاوران خدمات توزیع منابع علمی راهنمایان مسیر پژوهش هستند، بر خود لازم می‌دانند که با توجه به شرایط پیش آمده در کشور شیوۀ جدیدی اتخاذ نماید و مشاوره خدمات توزیع منابع علمی (غیر حضوری) را در سطح کشور ارائه دهد.


در همین راستا از دانش آموختگان تحصیلات تکمیلی (کارشناسی ارشد و دکتری) رشته علم اطلاعات و دانش شناسی علاقه‌مند به این حوزه دعوت می‌شود به صورت داوطلبانه برای همکاری با گروه مشاوران خدمات توزیع منابع علمی (غیرحضوری) به این گروه بپیوندد.


جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره تماس و واتساپ 09210420786 یا آدرس پست الکترونیکی مشاوران خدمات توزیع منابع علمی خانم‌ها مهسا مکارم (Mahsa_makarem@yahoo.com) و اعظم فرجی پور (afarajipour319@gmail.com) ارتباط برقرار نمایید.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار