۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ ۰۱:۳۲
کد خبر: ۲۹۴۱۱۸
جلسه دفاع آنلاین احسان قائم مقامی از رساله دکتری

جلسه دفاع احسان قائم‌مقامی، اولین استاد بزرگ تاریخ شطرنج ایران و دانشجوی مقطع دکتری تربیت‌بدنی گرایش مدیریت ورزشی دانشگاه علامه‌طباطبائی به صورت آنلاین و در سامانه جلسه‌های دفاع این دانشگاه برگزار شد.


به گزارش عطنا، در این جلسۀ دفاع که به صورت آنلاین برگزار شد، قائم مقامی با حضور مجازی استادان داور، راهنما و مشاور از رسالۀ خود با عنوان «طراحی الگوی توسعه ملی و بین المللی شطرنج ایران» دفاع کرد.


حبیب هنری، استاد راهنما، غلامعلی کارگر و جواد شهلایی، استادان مشاور و محمود گودرزی، غلامرضا شعبانی بهار و سارا کشگر استادان داور این رساله دکتری بودند.


طی این جلسه، هر یک از استادان به صورت آنلاین به بیان نظرات خود پرداختند که قائم مقامی هم، موضوع رساله، اهداف، فرضیه ها و نتایج پژوهش خود را تشریح کرد.


نکتۀ قابل توجه در این جلسه که به دلیل شیوع ویروس کرونا به صورت مجازی برگزار شد، استفاده از سامانه جلسه‌های دفاع آنلاین دانشگاه علامه طباطبائی برای این امر بود که طی آن استادان بدون نیاز به حضور فیزیکی به ابراز نظرات خود پرداختند.


گفتنی است، در پایان جلسه، اولین استاد بزرگ شطرنج ایران توانست با درجه عالی (نمره 20) از رساله دکتری خود دفاع کند.


معاونت آموزشی دانشگاه علامه طباطبائی، پیش‌تر طی اطلاعیه هایی اعلام کرده بود که سامانه آنلاین جلسه های دفاع ارشد و دکتری راه اندازی شده و دانشجویان در صورت تمایل می توانند از طریق این سامانه از پایان‌نامه و یا رسالۀ خود دفاع کنند. آدرس سامانه http://atu-thesis.iranlms.org/public است.


جهت دسترسی به اطلاعیه برگزاری جلسه های دفاع آنلاین دانشگاه علامه‌طباطبائی و همچنین راهنمای استفاده از سامانه دفاع آنلاین روی متن های زیر کلیک کنید.


اطلاعیه برگزاری جلسات دفاع

راهنمای استفاده از سامانه دفاع آنلاین

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار