۱۲ اسفند ۱۳۹۸ ۱۶:۱۰
کد خبر: ۲۹۲۶۴۲
Untitled-1

مقالات ارسالی دانشجویان رشته مدیریت رسانه دانشگاه علامه طباطبائی در کنفرانس سالانه انجمن اروپایی مدیریت رسانه (EMMA 2020) بیشترین پذیرش را گرفت.


به گزارش عطنا، چکیده مقالات 9 نفر از دانشجویان رشته مدیریت رسانه دانشکده علوم ارتباطات دانشگاه علامه طباطبائی مورد داوری و پذیرش هیئت داوران کنفرانس سالانه انجمن اروپایی مدیریت رسانه EMMA 2020 قرار گرفت.


طبق اعلان صفحۀ رسمی انجمن اروپایی مدیریت رسانه(EMMA)،‌ بیشترین درصد پذیرش مقالات دانشجویان ایرانی در این کنفرانس که سالانه در یکی از کشور های اروپایی برگزار می شود، از دانشجویان مدیریت رسانه دانشکده علوم ارتباطات دانشگاه علامه طباطبائی بوده است.


انجمن اروپایی مدیریت رسانه (EMMA) مهمترین کنفرانس حال حاضر مدیریت رسانه در جهان است که هر ساله نیمه خرداد ماه اقدام به برگزاری کنفرانس در یکی از کشورهای اروپایی می نماید. سال گذشته سه نفر از دانشجویان این رشته موفق به پذیرش مقاله شدند و هم اکنون در اثر افرایش مشارکت دانشجویان، این تعداد به 9 مقاله رسیده است.


دکتر داتیس خواجه­‌ئیان، عضو هیئت علمی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران با انتشار این خبر در صفحه شخصی خود، اعلام کرد:‌ نتایج داوری مرحله نخست کنفرانس انجمن اروپایی مدیریت رسانه EMMA 2020 که نیمه خرداد ماه امسال در یانشاپینگ سوئد برگزار خواهد شد،‌ با مشارکت قابل توجه دانشجویان ایرانی بالاخص دانشجویان مدیریت رسانه دانشگاه علامه طباطبائی همراه بوده است.


خواجه­‌ئیان ضمن تبریک این موفقیت به دانشجویان این دانشگاه، یادآور شد:‌ در صفحه رسمی این انجمن، مشارکت بالای دانشجویان مدیریت رسانه دانشگاه علامه طباطبائی از ایران بازتاب داده شده است.



عضو هیئت علمی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران افزود:‌ فکر می­کنم رشته مدیریت رسانه یکی از نمودهای جذاب موفقیت سیستم رقابتی است. رقابت در رفاقت (کو-اُپتیشن) که بین رویکرد مدیریتی ما در دانشگاه تهران و رویکرد ارتباطاتی دانشگاه علامه طباطبائی ایجاد شده، نتایج مثبتی را به همراه داشته است. وقتی رویکرد تولیدی و فنی دانشگاه صداوسیما و رویکرد فرهنگی دانشگاه سوره را هم در این عرصه در نظر بگیریم که هر یک خروجی های شایسته ای داشته‌اند، می‌توان واقع­گرایانه و خارج از گزافه‌گویی‌های رایج به آینده مشارکت علمی ایرانیان این رشته امیدوار بود که هم اکنون هم نتایج سه صفحه اول گوگل اسکالر در حوزه کارآفرینی رسانه‌ای بازتاب دهنده حضور سنگین ما ایرانی­هاست.


این استاد دانشگاه تصریح کرد: انجمن اروپایی مدیریت رسانه، بهترین انجمن این رشته است که زندگی بین‌المللی من از کنفرانس ۲۰۱۱ آن در مسکو شروع شد و نمونه‌ای از نظم و تداوم آکادمیک است. حضور پررنگ ما ایرانی ها به مشارکت علمیمان در توسعه این رشته کمک می کند. بسیار امیدوارم که نام چند تن از دانشجویانمان را در میان نظریه‌پردازان این رشته ببینیم.


بر این اساس، هم اکنون چکیده مقالات محمدپویا قاسمی، محمد حسین ترکمان، شقایق کولی، ریحانه مفیدی و پنج دانشجوی دیگر از دانشجویان مدیریت رسانه دانشکده علوم ارتباطات دانشگاه علامه طباطبائی‌ توسط هیئت داوران انجمن اروپایی داوری شده و مورد پذیرش قرار گرفته است.


گفتنی است دانشجویان رشته مدیریت رسانه دانشکده علوم ارتباطات به صورت خودجوش در این کنفرانس بین المللی مشارکت کرده اند و چندی پیش هم در نشستی با حضور دکتر فرقانی، رئیس این دانشکده، خواستار تشکیل گروه تخصصی مدیریت رسانه و شکل گیری مقطع دکتری تخصصی مدیریت رسانه در دانشکده بودند.


لازم به ذکر است این کنفرانس نیمه خرداد ماه سال 1399 در دانشگاه یانشاپینگ سوئد برگزار خواهد شد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
مطالب دیگر
چگونه مسائل جنسی را به کودک آموزش دهیم؟
یک استاد دانشگاه در گفتگو با عطنا بررسی کرد

چگونه مسائل جنسی را به کودک آموزش دهیم؟

تربیت جنسی امری ضروری است و آموزش آن را از هر سنی که کودک شروع به سوال پرسیدن می کند باید شروع کرد. اما به طور کلی اولین زمان برای این آموزش 3 تا 5 سالگی است. چون کودک در این برهه سنی کنجکاوی هایی دارد
فقدان سرمایه اجتماعی، نظام سیاسی را با چالش‌ روبرو می‌کند/ مهاجرت یکی از نتایج شکاف میان دولت و ملت است
یک جامعه شناس در گفتگو با عطنا مطرح کرد

فقدان سرمایه اجتماعی، نظام سیاسی را با چالش‌ روبرو می‌کند/ مهاجرت یکی از نتایج شکاف میان دولت و ملت است

یک استاد دانشگاه معتقد است: «نهادهای دولتی و حاکمیتی نقش مهمی در اعتماد عمومی دارند و در واقع عملکرد نهادهای اجتماعی و سیاسی است که اعتماد را خلق می‌کند یا باعث کاهش آن می‌شود.»
فضای مجازی را باید کنترل کرد/ باید به سمت اینترانت حرکت کنیم
یک جامعه شناس در گفتگو با عطنا:

فضای مجازی را باید کنترل کرد/ باید به سمت اینترانت حرکت کنیم

در حال حاضر در معرض تهدید جدی هستیم. طرح مجلس درباره ساماندهی فضای مجازی اولین گام در جهت داشتن برنامه برای مدیریت فضای مجازی است و البته نباید به روش‌های نادرست مثل قطع کردن اینترنت روی بیاوریم.
مدیریت فضای مجازی در آمریکا و کره جنوبی چگونه است؟
بررسی قوانین اینترنت در کشورهای دیگر (1)

مدیریت فضای مجازی در آمریکا و کره جنوبی چگونه است؟

TikTok و WeChat دو شبکه اجتماعی چینی هستند که در دنیا با استقبال روبه‌رو شده‌اند، اما در زمان ریاست جمهوری ترامپ استفاده از این اپلیکیشن‌ها در امریکا به دلیل نگرانی های امنیتی ممنوع اعلام شد.
پر بازدیدها
آخرین اخبار