۲۶ بهمن ۱۳۹۴ ۱۶:۱۳
کد خبر: ۲۹۲۵۴
2

به گزارش عطنا به نقل روابط عمومی دانشگاه، معاونت پژوهشی دانشکده علوم اجتماعی در راستای اجرای سیاست‌های کلان دانشگاه در کمک به حلّ مسائل کشور با دعوت از استادان و صاحبنظران به بحث و بررسی پیرامون موضوع نهادی شدن توسعه اجتماعی و الزمات آن با برگزاری نشست تخصصی پرداخت.


1
در این نشست، دکتر محمدرضا واعظ مهدوی معاون توسعه امور آموزشی و فرهنگی سازمان مدیریت و برنامه ریزی، دکتر حبیب جباری و دکتر خاندوزی از مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی و دکتر محمد حسین پناهی رئیس دانشکده علوم اجتماعی، دکتر عالی زاد معاون اداری و مالی، دانشجویی و فرهنگی دانشکده و دکتر امیدی از اعضای گروه آموزشی تعاون و رفاه اجتماعی به ارائه دیدگاه ها و نظرات خود پرداختند.
در این نشست، علاوه بر بحث و بررسی پیرامون پیشینه اجرائی نشدن برنامه های توسعه وعوامل شکل دهنده آن، بر لزوم تشکیل نهادهای لازم در جهت اجرای قانون برنامه های توسعه، اهمیت جلب مشارکت های مردمی در قالب نهادها به عنوان ذینفعان و مخاطبین اصلی برنامه ها به جای روندی که تاکنون جاری بوده است، تأکید شد.
همچنین طی این نشست، همگامی برنامه‌های توسعه پنج ساله با واقعیت توسعه اجتماعی و اولویت‌بندی الزامات با منابع موجود و میزان درآمد دولت، مورد بحث قرار گرفت.
لازم به ذکر است این نشست با مشارکت جمعی از دانشجویان در دانشکده علوم اجتماعی برگزار شد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار