۲۶ بهمن ۱۳۹۴ ۱۶:۰۴
کد خبر: ۲۹۲۴۴
IMG_9713

به گزارش عطنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه، این گردهمایی سه روزه با هدف اجرایی شدن سیاست بین المللی شدن آموزش عالی در کشور است که با ابتکار دانشگاه علامه طباطبائی و با نظارت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار می گردد. نمایندگان 6 دانشگاه داخلی و 3 دانشگاه خارجی در خصوص تعیین نقشه راه و نیز تدوین برنامه های سه سال آینده برای اجرای این برنامه به بحث و بررسی خواهند پرداخت.


IMG_9746
در ابتدای این نشست دکتر احمدوند معاون پژوهشی دانشگاه ضمن خیر مقدم به مهمانان شرکت کننده در این نشست به بیان ضرورت انجام این نشست برای انجام هماهنگی های لازم پرداخت.
در ادامه این نشست دکتر روبرتو اسکاره از دانشگاه الیکانته اسپانیا به مرور اجمالی پروژه بین المللی سازی آموزش عالی پرداخت و بیان دیدگاه های دانشگاه متبوع خود در اجرایی شدن این برنامه پرداخت و به دنبال آن هریک از نمایندگان دانشگاه های حاضر به معرفی اجمالی دانشگاه متبوع خود پرداختند. در پایان خانم ساندارا میره به ارائه بخش نیاز سنجی‌ها در اجرای این پروژه پرداخت.
لازم به ذکر است این گردهمایی با حضور نمایندگان دانشگاههای شیراز، فردوسی مشهد، کردستان، سیستان و بلوچستان، الیکانته اسپانیا، گلاسکو انگلستان و اف اچ یوانیوم اتریش به مدت سه روز در دانشگاه علامه طباطبائی برگزار خواهد شد.


[gallery columns="2" ids="29249,29250,29251,29252"]
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار