۲۷ بهمن ۱۳۹۸ ۱۱:۵۶
کد خبر: ۲۹۱۹۰۰
دکتر حسین پاینده

جایزه کتاب سال به کتاب «نظریه و نقد ادبی: درسنامه‌ای میان‌رشته‌ای» تالیف استاد برجسته نظریه و نقد ادبی دانشگاه علامه طباطبائی تعلق گرفت.


به گزارش عطنا، کتاب دکتر حسین پاینده با عنوان «نظریه و نقد ادبی: درسنامه‌ای میان‌رشته‌ای» که پیشتر جوایز متعددی را به خود اختصاص داده بود در مراسم سی‌وهفتمین دوره کتاب سال، ششمین دستاورد خود را کسب کرد و به عنوان کتاب برگزیده اعلام شد.


این کتاب در دو مجلد و یک هزار و 100 صفحه به عنوان منبع درسی نقد ادبی تألیف شده است.


گفتنی است، از جمله جوایز کسب شدۀ این کتاب می توان به جایزه پژوهشگر برگزیده سال انجمن منتقدان، پژوهشگران و نویسندگان خانه تئاتر ایران (۱۳۹۸)، جایزه جلال آل‌احمد در بخش نقد ادبی (۱۳۹۸)، جایزه کتاب سال دانشگاهی در بخش ادبیات فارسی از سوی دانشگاه تهران (۱۳۹۸)، جایزه کتاب برتر سال از سوی سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاه‌ها «سمت» (۱۳۹۸)، تقدیر از سوی دانشگاه علامه طباطبائی برای تألیف کتاب نظریه و نقد ادبی در هفته پژوهش (۱۳۹۸) اشاره کرد.


دکتر حسین پاینده، عضو هیئت علمی دانشکده علوم ارتباطات دانشگاه علامه طباطبائی است.


لازم به ذکر است، این مراسم با حضور رئیس جمهور و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد و نفرات برگزیده جایزه خود را از دست حسن روحانی دریافت کردند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
مطالب دیگر
چگونه مسائل جنسی را به کودک آموزش دهیم؟
یک استاد دانشگاه در گفتگو با عطنا بررسی کرد

چگونه مسائل جنسی را به کودک آموزش دهیم؟

تربیت جنسی امری ضروری است و آموزش آن را از هر سنی که کودک شروع به سوال پرسیدن می کند باید شروع کرد. اما به طور کلی اولین زمان برای این آموزش 3 تا 5 سالگی است. چون کودک در این برهه سنی کنجکاوی هایی دارد
فقدان سرمایه اجتماعی، نظام سیاسی را با چالش‌ روبرو می‌کند/ مهاجرت یکی از نتایج شکاف میان دولت و ملت است
یک جامعه شناس در گفتگو با عطنا مطرح کرد

فقدان سرمایه اجتماعی، نظام سیاسی را با چالش‌ روبرو می‌کند/ مهاجرت یکی از نتایج شکاف میان دولت و ملت است

یک استاد دانشگاه معتقد است: «نهادهای دولتی و حاکمیتی نقش مهمی در اعتماد عمومی دارند و در واقع عملکرد نهادهای اجتماعی و سیاسی است که اعتماد را خلق می‌کند یا باعث کاهش آن می‌شود.»
فضای مجازی را باید کنترل کرد/ باید به سمت اینترانت حرکت کنیم
یک جامعه شناس در گفتگو با عطنا:

فضای مجازی را باید کنترل کرد/ باید به سمت اینترانت حرکت کنیم

در حال حاضر در معرض تهدید جدی هستیم. طرح مجلس درباره ساماندهی فضای مجازی اولین گام در جهت داشتن برنامه برای مدیریت فضای مجازی است و البته نباید به روش‌های نادرست مثل قطع کردن اینترنت روی بیاوریم.
مدیریت فضای مجازی در آمریکا و کره جنوبی چگونه است؟
بررسی قوانین اینترنت در کشورهای دیگر (1)

مدیریت فضای مجازی در آمریکا و کره جنوبی چگونه است؟

TikTok و WeChat دو شبکه اجتماعی چینی هستند که در دنیا با استقبال روبه‌رو شده‌اند، اما در زمان ریاست جمهوری ترامپ استفاده از این اپلیکیشن‌ها در امریکا به دلیل نگرانی های امنیتی ممنوع اعلام شد.
پر بازدیدها
آخرین اخبار