۱۹ بهمن ۱۳۹۸ ۱۵:۰۷
کد خبر: ۲۹۱۵۸۴
photo_2020-02-08_09-20-16

سومین سال دوره های مهارت افزایی با استقبال گرم دانشجویان دانشگاه علامه طباطبائی آغاز به کار کرد.


به گزارش عطنا، دوره های مهارت افزایی دانشگاه علامه طباطبائی که از زمستان سال 1396 به منظور افزایش مهارت ها و توانایی های دانشجویان و آماده کردن آنها برای حضور در بازار کار شروع به کار کرد، زمستان امسال وارد سومین سال فعالیت خود شده است.


در این دوره های جدید که از 11 بهمن ماه شروع شده‌اند با استقبال زیاد دانشجویان همراه بود. در هفته نخست این دوره ها، 27 کارگاه با مشارکت 630 دانشجو برگزار شد که نشان دهنده اشتیاق دانشجویان برای یادگیری و کسب مهارت های جدید است.


بر این اساس، مهمترین هدفی که دفتر مهارت افزایی در مدت دو سال گذشته به آن دست یافته است، ترویج فرهنگ لزوم مهارت افزایی و کسب توانایی های اساسی در کنار واحدهای درسی دانشگاهی است به گونه ای که توانسته است با برگزاری مدون و اصولی دوره های کاربردی، دانشجویان را به آمادگی لازم برای رسیدن به شغل مطلوبشان برساند.


مشارکت بیش از 15 سازمان خارج از دانشگاه از جمله سازمان فنی و حرفه ای، بهزیستی، بورس، همکاران سیستم، کانون وکلا، کانون قرارداد نویسان، جهاددانشکاهی و... از جمله نکاتی است که اهمیت مهارت افزایی و آموزش های تخصصی را نشان می دهد.


طبق آخرین آماری که واحد تحقیق و پایش دفتر مهارت افزایی تهیه کرده است در حد فاصل این سه سال بیش از 9هزار و 230 نفر در این دوره ها شرکت کرده اند که به نوعی رکوردشکنی در سطح دانشگاه های سطح یک کشور محسوب می شود.


گفتنی است، 30درصد ظرفیت دوره ها به دانشگاه های برتر اختصاص دارد.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار