۲۱ دی ۱۳۹۸ ۱۰:۵۱
کد خبر: ۲۹۰۴۷۲
Untitled-1

نشریه مطالعات دانش‌شناسی زیر نظر گروه علم اطلاعات و دانش‌شناسی دانشگاه علامه طباطبائی موفق به کسب امتیاز لازم جهت نمایه شدن در لیست نشریات اصلی پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) شد.


به گزارش عطنا، دکتر فهیمه باب‌الحوائجی، سردبیر این نشریه، ضمن اعلام خبر فوق از پژوهشگران و نویسندگان این حوزه دعوت کرد تا مقالات خود را جهت درج در نشریه مطالعات دانش‌شناسی ارسال کنند.


گفتنی است، دکتر عصمت مومنی، مدیر مسئول این نشریه علمی، ضمن تبریک به جامعۀ پژوهشی خانواده دانشگاه علامه طباطبائی، مراتب تشکر و سپاس خود را از مسئولان دانشگاه، معاونت پژوهشی به ویژه مرکز چاپ و انتشارات، مسئولان دانشکده روان شناسی و علوم تربیتی، تمامی اعضای هیئت علمی گروه آموزشی علم اطلاعات و دانش‌شناسی، دکتر باب الحوائجی، سردبیر نشریه، اعضای هیئت تحریریه و نویسندگان محترم به جا آورده است.


مومنی همچنین از زحمات دانشجویان راضیه مردی، ژیلا کاظمی و فائزه ابراهیمی نیز قدردانی کرده است است.


نشریه مطالعات دانش شناسی یک نشریۀ دارای دسترسی آزاد است که از سوی دانشگاه علامه طباطبائی به عنوان دانشگاه پیشرو در علوم انسانی و اجتماعی در ایران منتشر می شود. این نشریه به منظور فراهم نمودن محیط فکری برای پژوهشگران ملّی و بین المللی با تمرکز بر مباحث مطالعات دانش شناسی، پایه گذاری شده است. این نشریه در پاسخ به پیشرفت های صورت گرفته در حوزه مطالعات دانش شناسی انتشار یافته و هدف آن انتشار مقالات با کیفیت که یافته های مرتبط با موضوعات مهم مطالعات دانش شناسی را گزارش می دهند است. در این نشریه، مانند سایر نشریات دانشگاه علامه طباطبائی، جهت تسهیل شناسایی و جستجو، هر مقاله شمارۀ شناسایی خاص (doi) خود را دارد.


گفتنی است، این نشریه هزینه ای برای بررسی، پردازش، و انتشار مقالات علمی از نویسندگان و یا نهادها و سازمان های پژوهشی طلب نمی کند و تمام مراحل اشاره شده برای چاپ مقاله از سوی دانشگاه علّامه طباطبائی پشتیبانی مالی می شود. نشریه مطالعات دانش شناسی در دو نسخه چاپی و آنلاین منتشر می شود.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار