۱۴ دی ۱۳۹۸ ۱۱:۰۴
کد خبر: ۲۹۰۲۰۶
نشست ارتقای کیفی آموزش دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی

معاونت آموزشی دانشگاه با هدف ارتقای کیفیت آموزشی دانشکده ها پس از بررسی و ارزیابی هر یک از دانشکده ها بر اساس شاخصه های مبتنی بر برنامه عملیاتی معاونت طی جلسات هم اندیشی با حضور رئیس و معاون محترم آموزشی و رئیس اداره آموزش هر دانشکده به بحث و بررسی نتایج ارزیابی و تحلیل نقاط ضعف و قوت می پردازد.


به گزارش عطنا، طی این نشست ها، برنامه ها و راهکارهای ارتقای آموزش دانشکده ها مورد بحث و بررسی قرار می گیرد تا با هم افزایی میان دانشکده ها و ستاد معاونت آموزشی دانشگاه، بهبود و توسعه آموزش رقم بخورد.


در این راستا با حضور اعضای شورای مدیران معاونت آموزشی و مسئولان دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی به بحث و بررسی نتایج ارزیابی صورت گرفته از این دانشکده پرداخته شد.


در ابتدای جلسه، شجاع احمدوند، معاون آموزشی دانشگاه به تبیین هدف این هم اندیشی و شاخصه های ارزیابی عملکرد پرداختند.


 احمدوند در این نشست، وضعیت دانشکده را از جهت شاخص های کلان آموزشی مناسب ارزیابی کرد.


او گفت که یکی از شاخص های مهم برای همه دانشکده ها تعداد دانشجو است که هدف‌گذاری ما، رسیدن به سیستم ۴-۴-۲ در جذب دانشجو یعنی ۴۰درصد کارشناسی، ۴۰ درصد کارشناسی ارشد و ۲۰ درصد دکتری است. او اضافه کرد که دانشکده روانشناسی خیلی به این آمار نزدیک است و لذا از این لحاظ وضع مناسبی دارد.


گفتنی است، در ادامه جلسه، هر یک از مدیران معاونت آموزشی گزارش ارزیابی خود را ارائه کردند. پایان بخش این جلسه  گزارش مسئولان دانشکده و گفت‌وگو در مورد برنامه‌ها و سیاست های دانشکده برای ارتقای کیفی سطح آموزش دانشکده بود.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار