۲۶ آذر ۱۳۹۸ ۱۵:۱۱
کد خبر: ۲۸۹۳۴۲
Untitled-1

نشست سفیران خدمت با حضور برترین‌های کار دانشجویی، معاون فرهنگی و اجتماعی، معاون دانشجویی و برخی از مدیران دانشگاه در سالن جلسات ساختمان معاونت دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی برگزار شد.


به گزارش عطنا، در ابتدای این نشست، حمیدرضا مقامی، مدیر امور دانشجویی ضمن تشکر از حضور دانشجویان به ارائه گزارشی در خصوص سرانه کار دانشجویی در دانشگاه علامه طباطبائی پرداخت.


مقامی در سخنانی بیان کرد: در نیمسال اول و دوم سال تحصیلی 98-97 در مجموع بیش از 800 دانشجو مشغول به کار دانشجویی شده اند که در این میان با توجه به شاخص های اعلام شده تعداد 18 نفر به عنوان برترین های کار دانشجویی برگزیده شده اند.


وی در ادامه افزود: هدف شرکت کنندگان در کارهای دانشجویی تقویت رزومه، بنیه علمی و ایجاد تجربه کاری مفید است.


در ادامه غلامرضا لطیفی، معاون دانشجویی دانشگاه ضمن تقدیر و تشکر از حضور شرکت کنندگان و تبریک روز دانشجو گفت: دانشجویان سنگرسازان علم، ادب و اخلاق هستند و از این قشر فهیم انتظار می رود که در آبادانی و سازندگی ملت خویش کوشا باشند.


وی ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره جهادگر شهید حسین علیمرادی، او را اسوه نمونه کار و اخلاق دانست و از دانشجویان خواست مانند این شهید سرافراز نام نیک در یاد و اذهان عموم باقی بگذارند.


لطیفی دانشگاه را مجری سیاست های اجرایی سازمان امور دانشجویان دانست و ضمن تشکر از عملکرد سفیران خدمت، آرزوی آینده ای پویا و کارآمد برای دانشجویان و جامعه کرد.


در ادامه این نشست، وحید شالچی، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ضمن تشکر از برگزاری چنین گردهمایی که برای اولین بار در سطح دانشگاه‌های کشور برگزار شده است، گفت: سفیران خدمت، رابط بسیار خوبی بین بدنه بوروکراسی و دانشگاه هستند که در این میان دستاوردهای بزرگی عاید دانشجو و دانشگاه می شود.


سامان رحمانی، رئیس اداره رفاه دانشجویان در ادامه این نشست به ارائه گزارشی از چگونگی برگزاری این گردهمایی پرداخت و اظهار کرد: جلسه‌های سیاست‌گذاری این طرح در خرداد ماه و تیر ماه سال جاری برگزار شد و قرار شد از 18 نفر از سفیران خدمت تقدیر شود.


گفتنی است، در پایان نشست دانشجویان انتقادها و پیشنهادهای خود را در زمینه کار دانشجویی بیان کردند و از آنها با اهدای لوح تقدیر و جوایز تقدیر شد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار