۲۶ آذر ۱۳۹۸ ۱۱:۳۲
کد خبر: ۲۸۹۳۳۵
دکتر کارگر در سمینار بین‌المللی «حمایت‌های مالی در رویدادهای ورزشی» با ارائه جیف دیکسون

طی حکمی از سوی حسین سلیمی، رئیس دانشگاه علامه طباطبائی، غلامعلی کارگر، عضو هیئت علمی دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی به سمت معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه منصوب شد.



به گزارش عطنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه، حسین سلیمی، رئیس دانشگاه پس از ابلاغ مسئولیت حوزه معاونت توسعه و مدیریت منابع به دکتر کارگر، در اولین جلسه هیئت رئیسه دانشگاه ضمن معارفه ایشان، به بیان مأموریت‌ها و انتظارات خود در این حوزه پرداخت و گفت: اتمام پروژه‌های عمرانی نیمه‌تمام و آغاز پروژه‌های ساخت دانشکده‌های جدید در کنار مدیریت بهینه منابع مالی دانشگاه و ایجاد منابع جدید درآمدی از مهمترین موارد موردنظر در این حوزه است.

او افزود: برنامه‌ریزی دقیق برای دستیابی به اهداف مندرج در سند راهبردی دانشگاه با تأکید بر زمینه سازی مناسب برای استقلال و کارآمدی مالی و اداری بیشتر در معاونت‌ها و دانشکده‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است که انتظار می‌رود با همکاری کارکنان علمی و اداری شاهد توسعه این امور در دانشگاه باشیم.

در ادامه دکتر کارگر نیز در سخنانی ضمن تشکر از حسن اعتماد رئیس دانشگاه به ایشان به بیان سیاست‌های مورد نظر خود پرداخت و گفت: مأموریت و شعار اصلی ما در حوزه توسعه و منابع انسانی دانشگاه «خدمت‌رسانی و پشتیبانی کلیه واحدهای های ستادی و اداری» است.

او گفت: بنا داریم با انجام اقدامات زیرساختی، روحیه امید و نشاط در بین کارکنان علمی و اداری تسری یابد.

معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه با تأکید بر ضرورت توسعه نظام پاسخگویی مالی اضافه کرد: امیدواریم بتوانیم مطابق با برنامه‌های اعلام‌شده از سوی بخش‌های مختلف دانشگاه ضمن برآورده نمودن نیازها در زمینه سازی برای تحقق نظام بودجه‌ریزی عملیاتی در کنار نظام پاسخگویی اقدامات لازم را اجرایی نماییم.

دکتر کارگر چابک سازی روند امور اداری دانشگاه و نظام پاسخگویی در خصوص منابع  انسانی را از دیگر اولویت‌های مورد تأکید برشمرد و بیان داشت: امیدواریم با همراهی معاونت‌ها و دانشکده‌ها و مدیران بتوانیم در پیشبرد این اهداف نیز عمل نماییم و از همکاران علمی و اداری درخواست داریم تا با رصد فعالیت‌ها و برنامه‌ها از پیشنهادها و راهنمایی‌های در راستای خدمت‌رسانی به قشر فرهیخته یاریگرمان باشند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار