۲۵ آذر ۱۳۹۸ ۲۰:۱۰
کد خبر: ۲۸۹۳۰۸
مراسم رونمایی از کتب 10 گانه انقلاب اسلامی

رئیس بنیاد فرهنگ و اندیشه انقلاب اسلامی گفت: کتب دهگانه مبدا تحول در علوم انسانی کشور است و باعث گشایش گره‌های این حوزه خواهد شد،


به گزارش عطنا، حجت الاسلام علی ثقفی در مراسم رونمایی از کتب دهگانه انقلاب اسلامی که ظهر امروز در دانشگاه علامه طباطبائی برگزار شد، گفت: در حال حاضر باید با مردم همراه بود و به مشکلات آن‌ها رسیدگی کرد؛ زیرا مردم در این ۴۰ سال همراه انقلاب بودند و زیبنده نیست دچار مشکلات فراوانی باشند.


رئیس بنیاد فرهنگ و اندیشه انقلاب اسلامی گفت: بدون مکتب نمی‌توان تمدن ایجاد کرد، در نتیجه مکتب انقلاب اسلامی پایه آغاز تمدن جهانی اسلام به‌شمار می‌رود.


وی اضافه کرد: توجه نکردن به ارزش‌های و آرمان‌های مکتب انقلاب اسلامی منجر به پیشرفت نکردن کشور خواهد شد.


حجت الاسلام ثقفی عنوان کرد: مکتب انقلاب اسلامی؛ هدف، نقشه راه مسلمان در جهان را نشان می‌دهد. اگر این مکتب درست تبیین شود، در عرصه نظری باعث تحول در سازماندهی ذهن کنشگران فرهنگ خواهد شد.


رئیس بنیاد فرهنگ و اندیشه اسلامی بیان کرد: انباشت ثروت، علم، فرهنگ و اسلام در مکتب انقلاب اسلامی وجود دارد و توسط این کتب تبیین خواهد شد.


وی بیان کرد: مسیر ظهور امام زمان از مکتب انقلاب اسلامی می‌گذرد و این مکتب هموار کننده ظهور منجی عالم است.


رئیس بنیاد فرهنگ و اندیشه انقلاب اسلامی مطرح کرد: این مراسم و کتب دهگانه مبدا تحول در علوم انسانی کشور است و باعث گشایش گره‌های این حوزه خواهد شد، همین امر مورد تاکید مقام معظم رهبری است.


وی خاطرنشان کرد: نیروهای انقلاب باید با یکدیگر هم‌افزایی و اتحاد داشته باشند تا بتوانند مکتب انقلاب اسلامی را به درستی برای مسلمانان عالم و علاقمندان به اسلام در جهان تبیین کنند.


حجت الاسلام ثقفی گفت: اصول اسلام و بیانیه گام دوم، بیانات امام خمینی(ره) و سایر اندیشمندان اسلام و انقلاب منابع شکل دهنده کتب دهگانه مکتب انقلاب اسلامی است.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار