۲۴ بهمن ۱۳۹۴ ۱۰:۲۱
کد خبر: ۲۸۸۶۰

به گزارش عطنا به نقل از فارس، حسین سلیمی رئیس دانشگاه علامه طباطبایی با بیان اینکه اولویت سال آینده این دانشگاه به نتیجه رساندن طرح‌های عمرانی است، گفت: در حال حاضر بیش از 30 هزار متر مربع بنای زیر ساخت داریم که امیدواریم تا تابستان 95 بخش عمده‌ای از آن را به بهره‌برداری برسانیم.


1417430305223_hamid-forootan-5وی افزود: برای ادامه روند جذب اساتید و بالا بردن کیفیت آموزشی و بهبود نسبت استاد به دانشجو برنامه‌ریزی کرده‌ایم تا روند بهبود کیفیت به گسترش تعداد مقالات علمی پژوهشی با دستگاه‌های اجرایی نیز بینجامد.
سلیمی با بیان اینکه امیدواریم شتابی که در سال 94 داشتیم در سال 95 حفظ کنیم، اظهار داشت: امیدواریم بتوانیم در توسعه نشاط فرهنگی و اجتماعی هم فعال‌تر شویم.
رئیس دانشگاه علامه با اشاره به برنامه ریزی‌های این دانشگاه برای توسعه ارتباطات بین‌المللی گفت: دانشگاه علامه در گذشته اصلا دفتر امور بین‌الملل نداشت ولی دو سال پیش دفتر امور بین‌الملل را راه‌اندازی کردیم و امروز با سی و چند کشور دنیا تفاهمنامه فعالیت داریم.
وی افزود: با 9 کشور دنیا تبادل استاد و دانشجو داریم و تعداد دانشجویان خارجی ما دو برابر شده است، ولی فعالیت بین‌المللی کافی نداریم و باید آن را افزایش دهیم و برای این منظور قصد داریم بیشتر دانشجو پذیرش کنیم.
سلیمی در رابطه با کشورهایی که با ایران تبادل آموزشی و پژوهشی بیشتری دارند، عنوان کرد: بیشتر از کشورهایی مانند افغانستان،‌ تاجیکستان و عراق پذیرش دانشجو داریم و از شرق آسیا و به تازگی از اروپا نیز دانشجویانی را جذب کردیم به طوریکه تعداد دانشجویان خارجی ما از 60 نفر به 200 نفر در سال 94 رسیده است.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار