۲۳ بهمن ۱۳۹۴ ۰۹:۳۸
کد خبر: ۲۸۷۵۹

به گزارش عطنا، این جشن توسط ستاد دانشجویی دهه فجر معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه برگزار شد.


بر اساس این گزارش، در این جشن خانواده‌های شهدای دانشجو از جمله شهید ورامینی، برخی از هنرمندان کشوری و مسئولان دانشگاه علامه طباطبائی حضور داشتند.


رئیس دانشگاه علامه طباطبائی در این جشن با اشاره به دست‌آوردهای انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف به خصوص علمی، گفت: هر روز شاهد پیشرفت کشور هستیم.


دکتر حسین سلیمی در ادامه به کسب رتبه دوم دانشگاه علامه طباطبائی در زمینه رشد علمی در میان دانشگاههای سراسر کشور اشاره کرد و افزود: دانشگاه علامه در زمینه نظریه‌پردازی و خلاقیت‌ در بخش‌های مختلف پیشرو است.


وی اضافه کرد: دانشگاه علامه برای پیشرفت بیشتر و بهتر در عرصه‌های گوناگون به عنوان پایتخت علوم انسانی کشور به همکاری و همفکری دانشجویان، اساتید و مسئولان کشوری نیازمند است.


دکتر سید مجتبی محمودزاده مدیر امور فرهنگی دانشگاه نیز در این جشن ضمن تقدیر از تلاش کانون‌ها و انجمن‌های علمی دانشگاه برای برگزاری مراسم جشن و نمایشگاه فجر انقلاب، گفت: در طول برگزاری نمایشگاه کانون‌های مختلف دانشگاه به خوبی همکاری داشتند.


وی اذعان داشت: در برخی از فعالیت‌های فرهنگی دانشگاه علامه طباطبائی در مقایسه با سایر دانشگاههای کشور بی‌رقیب بوده و حتی برخی از کانون‌ها و انجمن‌های ما نیز ممتاز کشوری هستند.


گفتنی است در طول این مراسم جشن برنامه‌های مختلفی از جمله پخش کلیپ‌های متنوع، موسیقی، بیان خاطره و قرعه‌کشی اجرا شد.


11 10 9 8 7 2 3 4 5 6      6 7 8 9

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار