۱۹ آبان ۱۳۹۸ ۱۰:۵۱
کد خبر: ۲۸۷۴۵۱
Untitled-1

دومین مدرسه علوم انسانی و هنر با همکاری انجمن علمی-دانشجویی مطالعات فرهنگی و اتحادیه انجمن های علمی علوم اجتماعی کشور در دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه علامه طباطبائی برگزار شد.


به گزارش عطنا، علی خان‌محمدی، دبیر انجمن علمی-دانشجویی مطالعات فرهنگی دانشگاه علامه‌طباطبایی در افتتاحیه دومین مدرسه علوم انسانی و هنر با اشاره به چرخش پارادایمی که در علوم اجتماعی صورت گرفته است، گفت: در حال حاضر روش‌های کمی‌ یا کیفی به تنهایی برای فهم اجتماع کافی نیست.


وی تاکید کرد: نسل‌ امروز بیش از هر زمان دیگری بصری شده است و نگاه چندرسانه ای دارد‌، به همین دلیل متن‌های علمی فعلی برایش بسیار کسل‌کننده است.


خان‌محمدی با معرفی قالب های جدید پژوهش در علوم اجتماعی همچون استفاده از روش‌های تصویری مثل فیلم و عکس مستند، گفت: کارگاه های دومین مدرسه علوم انسانی و هنر مرتبط با قالب های جدید پژوهشی شامل کارگاه مبانی روایت شناسی کلاسیک، مقدمه ای بر جستار نویسی، عکاسی و علوم اجتماعی در شهر و همچنین روش شناسی تصویری در مطالعات فرهنگی و اجتماعی، از شنبه 18 آبان ماه تا چهارشنبه 22 آبان ماه 98 در دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه علامه طباطبائی برگزار می شود.


وی همچنین به برگزاری پنل دانشجویی برای معرفی قالب های جدید در هفته پژوهش امسال اشاره کرد و افزود: تلاش خود را تا تصویب قانونی قالب های جدید پژوهشی چون جستار، رمان، عکس و فیلم ادامه خواهیم داد.


گفتنی است، در اولین روز از دومین مدرسه علوم انسانی و هنر، کارگاه مبانی روایت شناسی توسط شهاب الدین ساداتی استادیار زبان و ادبیات انگلیسی و عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار