۱۷ مهر ۱۳۹۸ ۱۵:۵۹
کد خبر: ۲۸۶۰۵۹
Untitled-1

نشست قدردانی از کانون‌های برگزیدۀ فرهنگی، هنری، اجتماعی و مذهبی دانشگاه علامه طباطبائی در هفتمین جشنواره ملی رویش با حضور حسین سلیمی، رئیس دانشگاه علامه طباطبائی، وحید شالچی، معاون فرهنگی و اجتماعی، هدی غفاری، مدیر برنامه‌ریزی و نظارت فرهنگی و اجتماعی، محمد امیرپناهی، مدیر فرهنگی دانشگاه در تالار گفت و گوی این معاونت برگزار شد.


به گزارش عطنا، در ابتدای این نشست، غفاری به ارائه گزارشی از برنامه ها و فعالیت‌های کانونها در مهر ۱۳۹۸ پرداخت و گفت: در آغاز سال تحصیلی جدید بیش از ۱۲۰ دانشجوی نوورود در کانون‌ها جذب شده اند.


 او ادامه داد: تعداد فعالیت کانون‌ها از اول مهر تا کنون ۲۲ فعالیت و تا آخر مهر به بیش از ۵۰ برنامه خواهد رسید و بزرگداشت حافظ هم از برنامه هایی است که در هفته آینده برگزار می شود.


 مدیر دفتر برنامه‌ریزی و نظارت فرهنگی و اجتماعی معاونت فرهنگی در ادامه افزود: هماهنگی و کار تیمی بین کانون‌ها از دیگر مواردی است که در بین کانون‌ها مورد توجه است. همچنین تاسیس کمیته‌های کانون‌های دانشگاه هم در حال شکل گیری است.


این عضو هیئت علمی دانشگاه در ادامه خاطرنشان کرد: در هفتمین جشنواره ملی رویش، هشت رتبه برگزیده توسط کانون‌های دانشگاه علامه طباطبائی به دست آمد.


غفاری اضافه کرد: در بحث مدرسه های تابستانه هم کانون فیلم و عکس و کانون صنایع دستی فعال بودند و البته شاهد فعالیت‌های چشمگیر سایر کانون ها هم بودیم.


سلیمی، رئیس دانشگاه علامه طباطبائی هم در این نشست در سخنانی بیان کرد: این اولین حضور من در جمع کانون‌های دانشگاه در شروع سال تحصیلی ۹۸ است و خوشحالم که در جمع شما حضور دارم، چرا که کانون‌های سابق و لاحق در دانشگاه کارشان این است که حال خوب و نشاط را به بقیه منتقل کنند و این رویش امید در شماست.


او ادامه داد: بنده و همکارانم در معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تمام تلاش خود را به کار می گیریم تا از فعالیت‌های شما و کانون‌های دانشگاه حمایت کنیم.


این عضو هیئت علمی دانشگاه بیان کرد: حضور کانون ها در حیات جدید دانشگاه، با توجه به سمت و سوی فعالیت دانشجویی که در حال دگرگون شدن است، کانون ها این موقعیت را دارند که به معنای واقعی کانون و مرکز اصلی فعالیت‌های دانشگاه بدل شوند.


در پایان از برگزیده های جشنواره رویش با اهداء لوح سپاس از کانونهای دانشگاه علامه طباطبائی توسط ریاست این دانشگاه قدردانی بعمل آمد.


گفتنی است در اختتامیه هفتمین جشنواره ملی رویش که شهریور 98 در دانشگاه تربیت مدرس تهران برگزار شد، دانشگاه علامه طباطبائی ضمن کسب مقام دوم در هفتمین جشنواره ملی رویش، با کسب هشت مقام اول، رکوردشکنی کرد. شش کانون این دانشگاه به‌‌همراه دو دانشجو مجموعاً هشت مقام اولی را برای دانشگاه علامه طباطبائی به ارمغان آوردند.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار