۱۶ مهر ۱۳۹۸ ۱۳:۱۶
کد خبر: ۲۸۵۸۱۲
Untitled-1

مراسم تودیع و معارفه دبیر هم اندیشی استادان دانشگاه علامه طباطبائی برگزار شد.


به گزارش عطنا، در این مراسم که با حضور حسین سلیمی، رئیس دانشگاه، حجت الاسلام و المسلمین اکبری اقدم، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه و جمعی از اعضای هیئت رئیسهدانشگاه برگزار شد از زحمات محمدرضا ویژه، دبیر سابق هم اندیشی های استادان تشکر و قدردانی شد و داود حسین‌پور به عنوان دبیر جدید دفتر هم اندیشی استادان معرفی شد.


حجت الاسلام و المسلمین اکبری اقدم در این نشست با بیان اینکه نشست‌های هم اندیشی متعددی در سال گذشته و جاری با حضور حداکثری استادان و دانشجویان نخبه دانشگاه برگزار شده است، گفت: طبق آمار، دوره ‌های هم اندیشی و ضیافت اندیشه در دانشگاه علامه طباطبائی در کشور همیشه پیشرو بوده است.


او ادامه داد: هم از لحاظ استقبال مخاطب و هم از لحاظ محتوا، این دوره ها شاخص و سرآمد بوده اند.


وی در پایان از زحمات، راهنمایی‌‌ها و حمایت‌های دکتر سلیمی و دکتر ویژه به عنوان دبیر سابق هم اندیشی استادان تشکر و قدردانی کرد.


در ادامه این نشست، دکتر سلیمی ضمن تشکر از حجت الاسلام و المسلمین اکبری اقدم و همکاران نهاد رهبری در دانشگاه برای مدیریت و اجرای نشست‌های هم اندیشی استادان، در سخنانی گفت: جریان ضیافت اندیشه استادان دانشگاه علامه طباطبائی تفاوتی بنیادین با سایر دانشگاه‌ها دارد و آن تبدیل شدن به حلقه وصل و محیطی بسیار صمیمی و پر ثمر برای استادان دانشگاه است.


او تاکید کرد: ما باید بتوانیم مسائل روز کشور و دانشگاه را به عنوان موضوعات این نشست ها در نظر بگیریم و خوشبختانه دانشگاه علامه طباطبائی در این زمینه جایگاه بالایی در کشور و در بین مسئولان به دست آورده است.


رئیس دانشگاه علامه طباطبائی در ادامه افزود: من امیدوارم با حضور این جمع و با تلاش‌های دکتر حسین‌پور و میراث خوب دکتر ویژه بتوانیم این موضوع را هر چه بهتر ادامه و به نوعی به عنوان میعادگاه اندیشه استادان به قوت خود باقی بماند.


گفتنی است، در انتهای مراسم از زحمات دکتر ویژه تشکر و قدرانی شد و دکتر حسین پور به عنوان دبیر هم اندیشی استادان دانشگاه معرفی شدند. همچنین دکتر عبدالله معتمدی و دکتر رهبر به عنوان اعضای حقیقی شورا معرفی شدند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار