۰۹ مهر ۱۳۹۸ ۱۹:۳۴
کد خبر: ۲۸۵۵۷۹
بازدید دکتر سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری از دانشگاه علامه طباطبائی
سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری، صبح امروز از پردیس مرکزی، آزمایشگاه علوم شناختی و ساختمان شماره دو مرکز رشد و نوآوری علوم انسانی و اجتماعی دانشگاه علامه طباطبائی بازدید کرد.

به گزارش عطنا، در این بازدید حسین سلیمی، رئیس دانشگاه علامه طباطبائی با اشاره به قرار دادن دانشگاه در یک اکوسیستم نوآورانه برای خلق ثروت و اندیشه ورزی در حوزه های مختلف گفت: ما هم فضای فیزیکی و هم فضای پژوهشی دانشگاه را به این سمت سوق داده ایم.


او ادامه داد: ما تنها دانشگاهی در کشور هستیم که دانشجویان علاوه بر دانش آموختگی یک دوره مهارت آموزی هم باید شرکت کنند.


وی افزود: این دوره رایگان است و بالغ بر ۵ هزار نفر به طور سالانه در این دوره ها شرکت می کنند.


سلیمی اظهار کرد: استقبال از این دوره ها، بی نظیر بوده است و این دوره ها با مراکز رشد، کارآفرینی و نوآوری پیوند خورده است. در همین راستا، دانشگاه در زیست بوم نوآوری نقش آفرینی می کند.


رئیس دانشگاه علامه طباطبائی از ایجاد ناحیه نوآوری این دانشگاه با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت و افزود: به زودی با افتتاح ساختمان شماره ۳ دانشگاه، طرح جامع نوآوری دانشگاه به مرحله نهایی می رسد و در منطقۀ فعلی، دهکدۀ نوآوری و فناوری را راه اندازی کنیم.


او گفت: امیدواریم بعد از دانشگاه صنعتی شریف یتوانیم اولین دانشگاهی به ویژه در حوزه علوم انسانی باشیم که یک ناحیه نوآورانه را اطراف دانشگاه شکل می دهیم.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار