۳۰ شهريور ۱۳۹۸ ۱۸:۲۳
کد خبر: ۲۸۴۸۸۸
حسن ملکی

رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی در حکمی حسن ملکی، عضو هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبائی را به عنوان «معاون طراحی و تولید بسته های یادگیری» این سازمان منصوب کرد.
به گزارش عطنا، حجت الاسلام و المسلمین علی ذوعلم در حکمی حسن ملکی، عضو هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبائی را به عنوان معاون طراحی و تولید بسته های یادگیری سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی منصوب کرد.


در حکم انتصاب وی آمده است: به موجب این حکم جنابعالی را که از توانمندی مدیریتی و علمی در طراحی و تولید مواد و رسانه های آموزشی و تربیتی برخوردارید به عنوان معاون طراحی و تولید بسته های یادگیری منصوب می نمایم.


اصلاح و بازآرایی ساختاری زیر مجموعه معاونت، برای ایفای وظایف تحولی در راستای کاهش تمرکز در تولید بسته های یادگیری و امکان بهره برداری از ظرفیت های علمی و آموزشی جامعه، و نیز بازطراحی کلان قواره برنامه درسی کشور در اجرای کامل سند برنامه درسی ملی با رعایت مدرسه محوری برای ارتقای شایستگی های پایه و هویت ایرانی اسلامی انقلابی، با استفاده از نیروهای توانمند و متعهد سازمان به کارگیری نیروهای تازه نفس فرهنگی، خلاق، مومن و انقلابی وظایف مهمی است که آن معاونت در این برهه خطیر بر عهده دارد.


امید است با یاری خداوند متعال و جلب مشارکت همه و همکاری مجموعه ستادی و صفی آموزش و پرورش و نیز مراکز مرتبط و همکاری و هماهنگی همه بخش های سازمان شاهد دوره های موفق در خدمت به تعلیم و تربیت نوجوانان و جوانان کشور و گامی بلند در تحقق آرمان های نظام انقلابی جمهوری اسلامی ایران باشیم.


گفتنی است، ملکی پیشتر به عنوان مدیرکل دفتر تالیف و اخیراً به عنوان مشاور عالی و دستیار رئیس با سازمان همکاری داشته است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار