۱۴ شهريور ۱۳۹۸ ۰۴:۳۷
کد خبر: ۲۸۴۳۰۴
دکتر فائز دین پرستی

با حکم حسین سلیمی، رئیس دانشگاه علامه طباطبائی، دکتر فائز دین‌پرستی صالح، مدیر حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه علامه طباطبائی شد.


به گزارش عطنا، دکتر حسین سلیمی در حکم دکتر فائز دین‌پرستی صالح، رئیس جدید حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه آورده است: نظر به صلاحیت های علمی و سوابق اجرایی ارزشمند جناب عالی به موجب این حکم به عنوان «مدیر حوزه ریاست و روابط عمومی» دانشگاه منصوب می شوید. از جمله مهمترین ماموریت های مهم این حوزه می توان به سازماندهی امور اجرایی حوزه ریاست، پیگیری مصوبات و ابلاغ های صورت گرفته از سوی مراجع بالادستی و ریاست، هماهنگی واحدهای تحت پوشش ریاست، اداره بهینه امور روابط عمومی دانشگاه، طراحی شیوه های افزایش اعتبار دانشگاه، دبیری و تدوین و پیگیری اجرای مصوبات هیئت رئیسه و شورای دانشگاه، ایجاد هماهنگی اجرایی میان حوزه های مختلف مدیریتی، ایجاد نظام کارآمد پاسخگویی به مطالبات کارکنان، استادان و دانشجویان دانشگاه و ساماندهی گزارش های گوناگون ارسالی برای سازمان ها و وزارت خانه های مختلف از سوی دانشگاه اشاره کرد.


سلیمی همچنین طی تقدیرنامه ای از زحمات دکتر غلامرضا حداد، به دلیل تصدی دوران موفق مسئولیتشان در مدیریت حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه تقدیر کرد. در متن تقدیرنامه ایشان آمده است: هر چند انجام مسئولیت های اجرایی و ایفای نقش های دشوار اداری نوعی ایثار و فداکاری است که شخصیت های ارزشمندی چون جناب عالی انجام داده اند، اما این حُسن را دارد که استعدادهای بزرگ و صلاحیت های گوناگون را شکوفا ساخته و چهره های نوین علمی و اجرایی که می توانند گره گشای سازمان های مختلف بوده و با آمیختن اندیشه و عمل موجب تعالی اجتماعی شوند را جلوه گر سازد.


بی گمان شخصیت برجسته جناب عالی مصداق بارز این تعابیر است. حضور حضرت عالی در مدیریت حوزه ریاست و روابط عمومی، انجام امور حیاتی متعدد و حساس برای دانشگاه در عین انجام فعالیت های عمیق علمی، گویای توانایی های متنوع و فرهیختگی چند بُعدی شما است که در این مدت بر تمامی جامعه دانشگاهی علامه طباطبائی نمایان شده است. از این رو حضور شما در جمع خانواده بزرگ دانشگاه علامه طباطبائی همواره مغتنم خواهد بود.


لازم است بدینوسیله از خدمات بسیار ارزشمند و گرانمایه جناب عالی در طول تصدی مدیریت حوزه ریاست و روابط عمومی سپاسگزاری کنم. خدماتی که بی تردید در حافظه تاریخی دانشگاه ثبت خواهد شد. همچنین در انجام خدمات علمی، آموزشی، پژوهشی و نیز در تداوم مدیریت گروه اقتصاد سیاسی و سیاست گذاری اجتماعی برایتان آرزوی موفقیت و بهروزی می کنم.


گفتنی است، دکتر فائز دین‌پرستی صالح، دارای دکترای علوم سیاسی و عضو هیئت علمی دانشکده حقوق و علوم سیاسی است.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار