۱۱ شهريور ۱۳۹۸ ۱۳:۱۹
کد خبر: ۲۸۴۱۴۵
Untitled-1

جمعی از اعضای هیئت علمی دانشگاه های لبنان از دانشگاه علامه طباطبائی بازدید و طی آن با وحید شالچی، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه دیدار کردند.


به گزارش عطنا، شالچی در این نشست ضمن خیرمقدم یه این هیئت لبنانی در سخنانی گفت: امیدواریم این نشست باعث شود همکاری های دانشگاه علامه طباطبائی و دانشگاه های لبنانی بیشتر شود.


او ضمن تاکید بر روابط سیاسی گسترده میان دو کشور اظهار کرد: اهمیت توسعه روابط در سطوح دیگر از جمله همکاری های علمی دانشگاهی ضروری به نظر می رسد.


شالچی با اشاره به امضای تفاهم نامۀ اخیر میان دانشگاه علامه طباطبائی و دانشگاه لبنان نسبت به تقویت و گسترش همکاری های علمی میان آنها گفت: امیدواریم این همکاری ها گسترش پیدا کند تا طرفین با ظرفیت های علمی و دانشگاهی یکدیگر بیشتر آشنا شوند.


گفتنی است در ادامهاین نشست، اعضای هیئت علمی لبنانی با اذعان به سطح بالای توانمندی های علمی دانشگاه های جمهوری اسلامی ایران و پیشرفت و توسعه آن در سال های اخیر، تمایل خود را برای توسعه روابط علمی، بویژه در حوزه علوم انسانی و اجتماعی ابراز کردند.


در پایان این مراسم، لوح تقدیری از سوی استادان مقاومت لبنان به نمایندگی از سید حسن نصرالله، دبیر کل حزب الله لبنان به دانشگاه علامه طباطبائی اهدا شد.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار