۱۴ مرداد ۱۳۹۸ ۲۳:۲۸
کد خبر: ۲۸۳۲۳۵
وجدانی همت

رئیس اداره خوابگاه های مدیریت امور دانشجویی دانشگاه علامه از آغاز انجام عملیات بازسازی و تعمیر خوابگاه‌های این دانشگاه خبر داد و گفت:‌ دانشجویان غیربومی دارای سنوات مجاز خوابگاهی (مطابق قوانین صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم) و ورودی های روزانه و شبانه هر سه مقطع تحصیلی بعد از انتخاب واحد می توانند در سامانه اتوماسیون خوابگاهی نسبت به رزرو اتاق خود به صورت فردی و گروهی اقدام کنند.




به گزارش عطنا و به نقل از ایسنا، مهدی وجدانی همت به مهمترین اقدامات دانشگاه علامه طباطبائی در بازسازی و تجهیز خوابگاه‌های این دانشگاه اشاره کرد و گفت: هر ساله یکی از اصلی ترین کارهای اداره خوابگاه های دانشگاه، تلاش برای آماده سازی خوابگاه ها جهت اسکان دانشجویان گرامی در شروع سال تحصیلی جدید می باشد. پیرو همین امر امسال نیز این برنامه در دستور کار اداره خوابگاه ها قرار گرفته است به طوریکه قبل از شروع تابستان تمامی اقدامات مورد نیاز در چهار حوزه عمرانی، تاسیساتی، فناوری و تجهیزات مورد نیاز دسته بندی شده است.


وی در ادامه تصریح کرد مهم‌ترین فعالیت‌های حوزه خوابگاه‌های دانشگاه علامه طباطبائی از خوابگاه پسرانه شهید همت و سپس اقدامات عمرانی و تاسیساتی در خوابگاه های سلامت، فرهمند، ولیعصر و مطهری نیز شروع شده است. اقداماتی ضروری عمرانی و تاسیساتی در خوابگاه‌های گلعذاری، عضدی و آشتیانی هم تعیین گردیده که در روزهای آتی شروع خواهد شد.


رئیس اداره خوابگاه های مدیریت امور دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی خاطر نشان کرد: مجموعه های مختلف دانشگاه در تلاش هستند که آماده سازی خوابگاه ها را با تمام توان به انجام برسانند تا در ابتدای سال تحصیلی با شرایطی بهتر از سال های قبل اسکان دانشجویان گرامی صورت پذیرد.


 وجدانی همت در اشاره به بازسازی و تعمیرات خوابگاه همت افزود: بازسازی سیستم روشنایی خوابگاه، بازسازی سرویس بهداشتی و آشپزخانه های بلوک دو، بهسازی سیستم فاضلاب خوابگاه، بهسازی سیستم آب سرد و گرم و شوفاژها و تعمیرات تجهیزات کامل موتورخانه از مهمترین اقدامات بازسازی و تعمیر این خوابگاه است


وی ادامه داد: دانشجویان غیربومی دارای سنوات مجاز خوابگاهی (مطابق قوانین صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم) و ورودی های روزانه و شبانه هر سه مقطع تحصیلی بعد از انتخاب واحدهای آموزشی می توانند در سامانه اتوماسیون خوابگاهی  نسبت به رزرو اتاق خود به صورت فردی و گروهی اقدام کنند. البته هر گونه اطلاع رسانی در این خصوص از طریق سایت معاونت دانشجویی و سامانه اتوماسیون خوابگاهی که در سایت اصلی دانشگاه در دسترس می باشد انجام خواهد پذیرفت.


رئیس اداره خوابگاه های دانشگاه علامه طباطبائی گفت: البته در تابستان علاوه بر اقدامات مذکور، ارائه خدمات اسکان به دانشجویان تحصیلات تکمیلی دارای شرایط خوابگاه تابستانی نیز انجام  شد و فضای کافی مطابق امکانات موجود در اختیار همه این عزیزان قرار گرفته است اما با آماده سازی خوابگاه ها برای اسکان دانشجویان در شروع سال تحصیلی جدید، تابستان پرکاری، برای اداره خوابگاه ها پیش بینی شده است.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار