۳۱ تير ۱۳۹۸ ۱۱:۲۳
کد خبر: ۲۸۲۹۷۷
جشن دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه علامه طباطبائی

جشن دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه علامه طباطبائی با حضور حسین سلیمی، رئیس دانشگاه، اعضای هیئت رئیسه، جمعی از استادان، فارغ التحصیلان و خانواده های آنها در سالن همایش های برج میلاد تهران برگزار شد.


به گزارش عطنا، هدی غفاری، مدیر برنامه‌ریزی، نظارت و ارزیابی معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه علامه‌طباطبائی در این مراسم در سخنانی گفت: بدون تردید دانش آموخته شدن از دانشگاه ممتازی چون دانشگاه علامه طباطبائی افتخاری ستودنی است که فقط نصیب نخبگان این کشور می شود.


او ادامه داد: اعتبار هر سازمانی به اعضای آن است. اعضای دانشگاه عبارت از دانشجویان، اعضای هیئت علمی، کارکنان و دانش آموختگان آن است. ما دانش آموختگان خود را جزوی از اعضای دانشگاه می دانیم؛ چرا که آنها «سرمایه های اجتماعی» ما هستند.


غفاری تاکید کرد: رشد، بالندگی و موفقیت های فارغ التحصیلان ما در رتبه بندی های دانشگاه هم تاثیر دارد.


وی افزود: در پی تاسیس کانون دانش آموختگان دانشگاه علامه طباطبائی هستیم که با همت دکتر شالچی، معاون فرهنگی و اجتماعی حال حاضر و دکتر ایران زاده، معاون سابق فرهنگی و اجتماعی دانشگاه و همچنین تدبیر دکتر سلیمی، رئیس دانشگاه شکل گرفته است.


مدیر برنامه‌ریزی، نظارت و ارزیابی معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه خاطرنشان کرد: این امر در واقع به این دلیل است که ما از دانش آموختگان فرهیخته دانشگاه دعوت کنیم که با حضور آنها در کانون با شناسایی این دانش آموختگان در جامعه و اطلاع از نیازهای علمی و فرهنگی کشور در بخش های مختلف اجرایی، فضایی فراهم شود که امکان کاریابی و تسهیل اشتغال آنها فراهم شود.


او اظهار کرد: این کانون قرار است تسهیلاتی را در ابعاد مختلف علمی، رفاهی، پژوهشی و... برای دانش آموختگان دانشگاه فراهم کند.


غفاری گفت: دانش آموختگان، کارت های عضویت دریافت می کنند و در آینده، با آنها ارتباط برقرار می کنیم و در مورد نشست ها و رویدادهای مختلف به آنها اطلاع رسانی می شود.


او در پایان با اشاره به یکی از ماده های اساسنامه تشکیل کانون دانش آموختگان دانشگاه که مصوب شورای فرهنگی است، گفت: در این ماده آمده است که کانون دانش آموختگان دانشگاه علامه طباطبائی تشکیلاتی است علمی، فرهنگی، غیرسیاسی و غیر انتفاعی که دارای شخصیت حقوقی مستقل است.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار