۳۰ تير ۱۳۹۸ ۱۸:۲۸
کد خبر: ۲۸۲۹۶۲

دفتر مهارت افزایی دانشگاه علامه طباطبائی اقدام به راه اندازی گروه های استارت آپی در جهت هدایت آموزش و مهارت های کسب شده طی دوره های این مرکز به سمت بازار کار و اشتغال کرده است.


به گزارش عطنا، در اطلاعیه ای که این مرکز برای تحریریه عطنا ارسال کرده است، آمده است: بعد از برگزاری گسترده دوره های آموزشی و مهارتی در ۷ فصل مختلف و آموزش حدود ۷هزار  نفر فراگیر، با توجه به فراهم شدن امکانات و تصمیمات ماحصل از اتاق فکر دوره ها، در نظر داریم علاوه بر مرحله اول (برگزاری دوره های مهارتی)، مرحلۀ دوم از فعالیت های دفتر مهارت افزایی مبنی بر راه اندازی گروه های استارت آپی در جهت هدایت آموزش و مهارت های کسب شده طی دوره های این مرکز به سمت بازار کار و اشتغال را آغاز کنیم. به طور مثال افرادی که در کارگاه ویراستاری شرکت کرده اند، به صورت فردی و یا گروهی برای فعالیت ویراستاری اعلام آمادگی می کنند، سپس در روز مشخصی این افراد دعوت می شوند که با کارشناسان، استادان، صاحبان کار، مدیران سازمان ها و شرکت های برتر ارتباط برقرار کنند، مشاوره بگیرند و ایده های خود را مطرح کنند.


این اطلاعیه می افزاید: پس از آن، دانشگاه علامه طباطبائی با کمک نهادهای خصوصی و دولتی پشتیبان، امکانات و تمهیدات لازم را برای گروه های داوطلب فراهم می کند تا بتوانند فعالیت و استارت آپ خود را برپا و پس از مدتی به درآمدزایی پایدار برسند.


در این اطلاعیه دربارۀ نحوۀ ثبت نام فردی و گروهی مهارت آموزان آمده است: برای ثبت نام اولیه فردی باید اطلاعاتی از جمله، نام و نام خانوادگی، عنوان فعالیت هایی که در آن علاقه مند و احساس توانایی دارید، شمارۀ تماس و آی دی تلگرام خود را در سامانۀ «مهارت پلاس» که به زودی فعال می شود، ثبت کنید.


در ادامه این اطلاعیه آمده است: اطلاعات مربوط به تیم ها می بایست به صورت اسامی تمام اعضا، نام مدیر گروه، شماره تماس و آی دی تلگرام مدیر گروه و موضوع ایده ثبت شود.


آدرس سامانه اینترنتی مهارت افزایی جهت ثبت نام (به زودی فعال می شود): www.otc.atu.ac.ir


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار