۲۶ تير ۱۳۹۸ ۱۸:۳۰
کد خبر: ۲۸۲۸۴۷
جشن دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه علامه طباطبائی

جشن دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه علامه طباطبائی با حضور حسین سلیمی، رئیس دانشگاه، اعضای هیئت رئیسه، جمعی از استادان، فارغ التحصیلان و خانواده های آنها در سالن همایش های برج میلاد تهران برگزار شد.


به گزارش عطنا، وحید شالچی، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه در این مراسم در سخنانی گفت: این آیین از جهتی بدرقه ای است برای دانش آموختگان و ما به دنبال گرامی داشتن آخرین حضور های شما در دانشگاه هستیم و از طرفی هم برعکس، ما قصد داریم بیان کنیم که  شما همیشه دانشجوی دانشگاه علامه طباطبائی هستید.


او ادامه داد: دانشگاه علامه طباطبائی با تاسیس کانون دانش آموختگان هدفش این است که بتواند با دانشجویان ارتباط و پیوندش را حفظ کند.


شالچی سخنان خود را در چند نکته بیان کرد: نکته اول این است که، آرزوی شما که دانش آموخته می شوید این است دانش و مهارت های حرفه ای آن رشته ای را که فارغ التحصیل شده اید، به دست آورده باشید. ما مطمئن هستیم شما از بهترین دانش آموختگان در حوزۀ خودتان هستید.


وی افزود: اگر ما به تاریخچۀ چند دهۀ دانشگاه علامه طباطبائی در حوزه های مختلف علمی از جمله فرهنگ، سیاست، اقتصاد و حتی ورزشی نگاه کنیم، دانش آموختگان بزرگی داشته است و چهره های موثری در فرهنگ، اقتصاد و سیاست این سرزمین بوده اند و ما مطمئن هستیم در بین فارغ التحصیلان دانشگاه علامه طباطبائی انسان ها و شخصیت های بزرگی در حوزه های مختلفی  ظهور خواهند کرد.


معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه بیان کرد: آرزوی هر دانشگاهی است که دانش آموختگانش علاوه بر دانش و مهارتی که کسب کرده اند با اخلاق آکادمیک، فارغ التحصیل شوند تا در موقعیت های شغلیشان موفق و نقششان را در جامعه درست ایفا کنند. دانش آموختگانی که کار تیمی بهتری بلد هستند، قدرت تطبیق پذیری با شرایط را بهتر دارند و از دانش بهتر استفاده می کنند در آینده موفقتر خواهند بود.


شالچی تاکید کرد: هر نسلی که فارغ التحصیل می شود، توانایی ها و چالش هایی را خواهد داشت و نسل شما هم در حوزۀ اشتغال و دیگر حوزه ها، چالش های جدی خواهد داشت. اما ما مطمئنیم اگر مواجه علمی با چالش ها داشته باشیم و پشتکار و روحیه آکادمیک را داشته باشیم، حتماً بر این چالش ها چیره می شوید.


او در پایان گفت: سرنوشت هر نسل را چالش هایش تعیین نمی کند. بلکه نحوۀ رویکرد و مواجهه با این چالش ها تعیین می کند و ما خیلی به نسل شما امیدواریم و امیدواریم ضمن اینکه کیفیت زندگی خوبی برای خود و خانواده تان رقم خواهید زد، برای جامعه هم مواجهه مسئولانه ای خواهید داشت.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر: