۱۹ تير ۱۳۹۸ ۱۴:۱۱
کد خبر: ۲۸۲۳۰۵
Untitled-1

نشست مشترک راهکارهای گسترش همکاری دانشگاه علامه طباطبائی و فرمانداری شهرستان فریدونکنار برگزار شد.


به گزارش عطنا، این نشست با حضور ولی الله نانواکناری، نمایندۀ مردم فریدونکنار و بابلسر در مجلس شورای اسلامی، محمدمهدی نصیری کناری، فرماندار شهرستان فریدونکنار و داود حسین پور، معاون توسعه و مدیریت منابع، برگزار شد.


نصیری کناری در این جلسه، تفاهم نامه ای که بین دانشگاه علامه طباطبائی و فرمانداری فریدونکنار، پیشتر به امضا رسیده بود را از دستاوردهای مهم دوران مسئولیتش عنوان کرد و در سخنانی گفت: فقط با نگاه ویژه، حمایت آمیز و دانش پایه و اجتماع محور و امتزاج دو عرصۀ علم و عمل رئیس این دانشگاه بود که آن تفاهم نامه شکل گرفت.


 او در ادامه خواستار تداوم برگزاری نشست های مشترک، جهت پیگیری مباث مطروحه و بیشتر اجرایی کردن مفاد تفاهم نامه شد.


فرماندار شهرستان فریدونکنار در ادامه ابراز امیدواری کرد: انشاالله با کمک این دانشگاه، مرکز مشاورۀ خانواده و همچنین مرکز آموزش های تخصصی هتلداری و جهانگردی این دانشگاه راه اندازی شود.


وی تاکید کرد: مشاوره های علمی و پژوهشی استادان و دانشجویان این دانشگاه، قطعاً می تواند در ارتقای وضعیت اجتماعی و فرهنگی شهرستان فریدونکنار موثر باشد.


حسین پور، معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه هم در این نشست در سخنانی گفت: عزم دانشگاه برای فعالیت های علمی، فرهنگی و اجتماعی از جمله تاسیس مرکز آموزش های تخصصی هتلداری و جهانگردی «HOTEL SCHOOL» و نیز مرکز مشاوره اجتماعی در این شهرستان راسخ است.


او ادامه داد: در این زمینه، دانشگاه ظرفیت های علمی، عملی و اجرایی بسیاری را داراست که با وجود مجتمع رفاهی، اقامتی «کیش مهر» در این شهرستان، این امر دست یافتنی است.


در ادامۀ این نشست، ولی الله نانواکناری، نمایندۀ مردم شهرستان فریدونکنار و بابلسر در مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر از اقدامات دانشگاه علامه طباطبائی و فرمانداری این شهرستان در سخنانی گفت: تفاهم نامۀ منعقد شده، زمینه ساز رشد و توسعۀ این شهرستان خواهد بود.


او ادامه داد: در این زمینه، بنده به عنوان نمایندۀ مردم این شهرستان، کاملاً همراه و همیار شما خواهم بود.


گفتنی است، در پایان این نشست، مواردی از جمله امکان سنجی احداث مرکز آموزش های تخصصی هتلداری و جهانگردی در شهرستان فریدونکنار و تامین زمین مورد نیاز آن از سوی فرمانداری شهرستان، ارائۀ مطالعات انجام شده در دانشگاه در زمینۀ آسیب های اجتماعی به نمایندۀ این شهرستان در مجلس شورای اسلامی جهت پیگیری، تامین مکان مناسب جهت تاسیس مرکز مشاوره اجتماعی در این شهرستان و... به تصویب رسید.


گفتنی است، در نشست جداگانه ای هم که با حضور مهدی ایزدی، معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مازندران و حسین پور، معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علامه طباطبائی در مجتمع اقامتی رفاهی کیش مهر برگزار شد دربارۀ گسترش فعالیت های گردشگری و فضاهای بوم گردی در اطراف این مجتمع و همچنین همکاری های بیشتر سازمان گردشگری استان مازندران و دانشگاه علامه طباطبائی گفت و گو کردند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار