۱۱ تير ۱۳۹۸ ۱۷:۳۹
کد خبر: ۲۸۱۸۹۴
حسن ملکی، استاد تمام گروه آموزشی مدیریت و برنامه‌ریزی دانشگاه علامه طباطبائی

رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی با صدور حکمی حسن ملکی، عضو هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبائی را به عنوان «مشاور پژوهش و برنامه‌ریزی و دستیار رئیس سازمان در استقرار و هدایت حوزه‌های تربیت و یادگیری» منصوب کرد.


به گزارش عطنا، در حکم ابلاغی علی ذوعلم خطاب به حسن ملکی آمده است: «اکنون که به یاری خدای متعال و تلاش فکری مشترک مدیران و کارشناسان ارجمند در طول پنج ماه گذشته جایگاه تشکیلاتی چگونگی استقرار حوزه‌های یازده گانه تربیت و یادگیری برای اجرای کامل برنامه درسی ملی مشخص شده است، جناب عالی را که از تعهد و شایستگی‌های علمی و تجارب حرفه‌ای طولانی و مفید برخوردارید به عنوان "مشاور پژوهش و برنامه‌ریزی و دستیار رئیس سازمان در استقرار و هدایت حوزه‌های تربیت و یادگیری" منصوب می‌نمایم.


تشکیل شورای راهبری حوزه‌های تربیت و یادگیری، شناسایی و معرفی چهره‌های توانمند و خوشفکر و متعهد برای عضویت در شورای علمی و مجمع عالی هریک از حوزه‌ها، سامان‌دهی گروه‌های پژوهش و برنامه‌ریزی حوزه‌ها، بررسی و پیشنهاد چارچوب‌ها، راهکارها و زمینه‌های موردنیاز برای تدوین راهنمای برنامه درسی و استانداردهای هریک از حوزه‌ها، از مهمترین اقداماتی است که انتظار می‌رود با اشراف جناب عالی انجام پذیرد.


امید است با یاری خداوند متعال و جلب مشارکت همه دستگاه‌ها و مراکز پژوهشی و علمی مرتبط و نیز همکاری و هماهنگی همه بخش‌های سازمان با جناب عالی، شاهد دوره‌ای موفق در خدمت به تعلیم و تربیت نوجوانان و جوانان کشور و گامی بلند در تحقق آرمان‌های نظام انقلابی جمهوری اسلامی ایران باشیم.»


ملکی استاد تمام رشته برنامه‌ریزی درسی دانشگاه علامه طباطبائی است و مدیرکلی دفتر برنامه‌ریزی و تألیف کتاب‌های درسی، قائم‌مقام وزیر در انجمن اولیا و مربیان، مدیرکلی دفاتر ابتدایی و راهنمایی وزارت آموزش و پرورش، عضویت شورای عالی آموزش و پرورش، تالیف تعداد کثیری کتاب‌های تخصصی در حوزه تعلیم و تربیت و برنامه‌ریزی درسی، اجرا یا نظارت بر تعداد قابل توجهی از پژوهش‌های بنیادی و کاربردی، معاونت فرهنگی دانشگاه علامه طباطبائی، ریاست دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه علامه طباطبائی، مسئولیت دبیرخانه برنامه‌ریزی و تدوین نقشه جامع علمی کشور در بخش علوم اجتماعی، مسئولیت شورای نظریه‌پردازی دانشکده و عضو شورای نظریه‌پردازی دانشگاه، مدیریت گروه برنامه‌ریزی درسی دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی، عضویت کارگروه علوم تربیتی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و عضویت کارگروه سلامت معنوی فرهنگستان علوم پزشکی بخشی از سوابق کاری او است.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
مطالب دیگر
چگونه مسائل جنسی را به کودک آموزش دهیم؟
یک استاد دانشگاه در گفتگو با عطنا بررسی کرد

چگونه مسائل جنسی را به کودک آموزش دهیم؟

تربیت جنسی امری ضروری است و آموزش آن را از هر سنی که کودک شروع به سوال پرسیدن می کند باید شروع کرد. اما به طور کلی اولین زمان برای این آموزش 3 تا 5 سالگی است. چون کودک در این برهه سنی کنجکاوی هایی دارد
فقدان سرمایه اجتماعی، نظام سیاسی را با چالش‌ روبرو می‌کند/ مهاجرت یکی از نتایج شکاف میان دولت و ملت است
یک جامعه شناس در گفتگو با عطنا مطرح کرد

فقدان سرمایه اجتماعی، نظام سیاسی را با چالش‌ روبرو می‌کند/ مهاجرت یکی از نتایج شکاف میان دولت و ملت است

یک استاد دانشگاه معتقد است: «نهادهای دولتی و حاکمیتی نقش مهمی در اعتماد عمومی دارند و در واقع عملکرد نهادهای اجتماعی و سیاسی است که اعتماد را خلق می‌کند یا باعث کاهش آن می‌شود.»
فضای مجازی را باید کنترل کرد/ باید به سمت اینترانت حرکت کنیم
یک جامعه شناس در گفتگو با عطنا:

فضای مجازی را باید کنترل کرد/ باید به سمت اینترانت حرکت کنیم

در حال حاضر در معرض تهدید جدی هستیم. طرح مجلس درباره ساماندهی فضای مجازی اولین گام در جهت داشتن برنامه برای مدیریت فضای مجازی است و البته نباید به روش‌های نادرست مثل قطع کردن اینترنت روی بیاوریم.
مدیریت فضای مجازی در آمریکا و کره جنوبی چگونه است؟
بررسی قوانین اینترنت در کشورهای دیگر (1)

مدیریت فضای مجازی در آمریکا و کره جنوبی چگونه است؟

TikTok و WeChat دو شبکه اجتماعی چینی هستند که در دنیا با استقبال روبه‌رو شده‌اند، اما در زمان ریاست جمهوری ترامپ استفاده از این اپلیکیشن‌ها در امریکا به دلیل نگرانی های امنیتی ممنوع اعلام شد.
پر بازدیدها
آخرین اخبار