سه شنبه، 1 مرداد 1398 22:02:32
آخرین اخبار

فصلنامۀ مطالعات مدیریت گردشگری

شمارۀ جدید فصلنامۀ مطالعات مدیریت گردشگری به همت مرکز چاپ و انتشارات دانشگاه علامه طباطبائی منتشر شد.

به گزارش عطنا، مقالات منتشر شده در این شماره از فصلنامه عبارتند از:

مدل مفهومی برای تصویر ذهنی گردشگران داخلی از فضاهای شهری اصفهان

ارائه مدل علی عوامل موثر بر رفتارهای حافظ محیط زیست (مورد مطالعه: گردشگران خارجی استان فارس)

تأثیر ویژگی‌های اجتماعی – شخصیتی بر رضایت مشتریان (مورد مطالعه: رستوران میزبان)

ارزیابی تحلیلی حوزه‌های علمی در حال ظهور در صنعت گردشگری منطقه خاورمیانه با استفاده از الگوریتم‌های متن کاوی

ارزیابی و اولویت‌بندی روستاهای هدف گردشگری با استفاده از فنون تصمیم‌گیری چندمعیاره

نقش رسانه‌های اجتماعی، شفافیت و مسئولیت اجتماعی در ارتقای عملکرد تجاری شرکت‌های خدمات مسافرتی و گردشگری

نقش بازارگرائی در بهبود عملکرد مالی آژانس‌های مسافرتی

نظرات (0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *