۰۴ خرداد ۱۳۹۸ ۱۲:۰۳
کد خبر: ۲۷۹۷۱۴
کافه کتاب خانه دانشجویی شهید معینیان

به همت معاونت دانشجویی و اداره امور خوابگاه های دانشگاه علامه طباطبائی و با حضور حسین سلیمی، رئیس دانشگاه و غلامرضا لطیفی، معاون دانشجویی، کافه ای با عنوان «کافه کتاب» در خانۀ دانشجویی شهید معینیان برپا شد.


به گزارش عطنا این امر در جهت تشویق دانشجویان به کتابخوانی بیشتر و گسترش فرهنگ مطالعه و همچنین تشکیل دورهمی های دانشجویی در راستای معرفی کتاب های مفید بین دانشجویان اندیشیده شده است.


حسین سلیمی، رئیس دانشگاه علامه طباطبائی که همیشه مطالعه و گسترش فرهنگ مطالعه یکی از دغدغه های وی بوده است به دلیل اهمیت این کار خود شخصاً در خانۀ دانشجویی شهید معینیان حاضر شد.


در این نشست که با استقبال دانشجویان همراه بود آنها به معرفی آخرین کتابی که خوانده بودند، پرداختند و گفت و گوهای صمیمی بین دانشجویان و استادان حاضر در جلسه در مورد کتاب ها، نقد آنها و بیوگرافی نویسنده هایشان رد و بدل شد.


شریفی، سرپرست خوابگاه معینیان درباره ایده این برنامه به خبرنگار عطنا گفت: در زمان عید نوروز از دانشجویان خواستیم کتاب هایی که مطالعه کرده اند را در گروه معرفی کنند. بعد از مدتی استقبال دانشجویان از این کار زیاد شد و تصمیم بر این شد که کافه ای با عنوان «کافه کتاب» در این خانۀ دانشجویی شکل بگیرد.


وی در ادامه افزود: فرآیند تشویق به کتابخوانی و مطالعه در حدی گسترش پیدا کرد که همکاران مجموعه خدمات خوابگاه هم به جمع ما پیوستند که این خود باعث تشویق دانشجویان شد.


گفتنی است، حسین سلیمی، رئیس دانشگاه علامه طباطبائی، غلامرضا لطیفی، معاون دانشجویی، حمیدرضا مقامی، مدیر خدمات دانشجویی، مهدی وجدانی همت، رئیس اداره خوابگاه ها و چندی از استادان دانشگاه در این کافه حضور پیدا کردند.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار