۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ ۱۲:۲۸
کد خبر: ۲۷۸۰۲۷
چین

هیئتی از انتشارات دانشگاه رن‌مین کشور چین در بازدید از دانشگاه علامه طباطبائی با مدیران مرکز چاپ و انتشارات و همکاری‌های علمی بین‌المللی دانشگاه دیدار و در خصوص همکاری های مشترک گفت و گو کردند.


به گزارش عطنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علامه طباطبائی، در پی امضای تفاهم‌نامه همکاری میان روسای دانشگاه علامه طباطبائی و رن‌مین چین، هیئتی از انتشارات این دانشگاه متشکل از آقای لی یونگ‌کیانگ، رئیس انتشارات، وانگ لی، سردبیر، یولاندا لیو، مسئول امور بین‌الملل و آقای سون بی، مسئول فروش و پخش که به مناسبت سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در ایران حضور پیدا کرده اند از دانشگاه علامه طباطبائی بازدید کردند و با زندمقدم، مدیر مرکز چاپ و انتشارات و تیشه‌یار، مدیر همکاری‌های علمی بین‌المللی دانشگاه علامه طباطبائی گفت و گو کردند.


طی این ملاقات در خصوص گسترش همکاری‌های مشترک در حوزه نشر کتاب، اعطای دوجانبه کپی‌رایت، فروش متقابل محصولات و... مذاکره شد. یونگ‌کیانگ با اشاره به تشکیل ائتلافی از ۳۰۰ دانشگاه و نهاد از ۴۹ کشور دنیا در قالب طرح «یک جهان، یک کمربند» در سال ۲۰۱۷ با مرکزیت دانشگاه رن‌مین، از دانشگاه علامه طباطبائی برای پیوستن به این ائتلاف دعوت کرد که در نتیجۀ آن مقرر شد تفاهم‌نامه‌ای مجزا بین مراکز چاپ و انتشارات دو دانشگاه در طول مدت برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به امضا برسد تا زمینۀ پیوستن به این ائتلاف فراهم بیاید.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار