۲۷ فروردين ۱۳۹۸ ۲۰:۳۰
کد خبر: ۲۷۷۷۱۱
محمد رضا ویژه

آئین تودیع و معارفۀ محمدرضا ویژه، معاون سابق توسعه و مدیریت منابع دانشگاه و داود حسین پور، معاون جدید توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علامه طباطبائی برگزار شد.


به گزارش عطنا، محمدرضا ویژه، معاون سابق توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علامه طباطبائی در این نشست گفت: قبل از هر چیزی از اعتماد دکتر سلیمی، رئیس دانشگاه به بنده و حمایتی که از این معاونت در تحقق اهداف آن داشته اند تشکر می کنم. مدیر مجموعه در پیشبرد این اهداف بسیار موثر است و اگر شخص ایشان نبود من از همان اول به این معاونت نمی آمدم و تماماً روابط شخصی ما بود که چنین کاری را کردم.


او در ادامه افزود: از اعضای هیئت رئیسه، حجت الاسلام اکبری اقدم، نمایندگی نهاد مقام معظم رهبری و سایر همکارانی که در کنارشان روزهای خوبی را داشتیم، تشکر می کنم.


ویژه در ادامه افزود: من اذعان دارم که با ستاره ها کار کردم و بهترین ها را در حوزه مدیریت داشتیم. ما تمام آن کاری که توانستیم را انجام دادیم. تک تک کارشناسان سخت کوش معاونت که تمام این کارهایی که انجام شده در اصل بر دوش این همکاران است. در تمام حوزه ها واقعاً کار کردند.



همیشه سعی کرده ام تصمیم گیری ها دسته جمعی باشد




با وجود مشکلات اقتصادی در کشور، دکتر حسین پور واقعاً ایثار کرده اند و قبول مسئولیت در این دوران ایثار است و از ایشان که این مسئولیت را قبول کردند سپاسگزار هستم.


معاون سابق توسعه ومدیریت منابع دانشگاه علامه طباطبائی در ادامه بیان کرد: مراسم تودیع و معارفه معمولاً مراسم ستایش و تقدیر است. یک خرق عادت کنیم و این را اذعان کنیم که اگر مدیری خداحافظی می کند و می رود به خصوص در شرایط امروز ما و اگر همه از عملکردش راضی باشند یک جای کار ایراد دارد. زیرا نمی شود همه را راضی نگه داشت و اگر همه مخالف باشند قطعاً باز هم یک جای کار ایراد دارد. همیشه موافقان و مخالفان وجود دارند.


ویژه خاطرنشان کرد: انشالله که همیشه تعداد مخالفان کم باشد. کار ما نقد دارد به هر حال انسان هستیم و جایی اشتباه کرده ایم و جایی ممکن است تصمیم نادرستی گرفته باشیم به هر حال آن را هم اگر حق باشد باید بپذیریم. کار این معاونت بسیار دشوار است زیرا باید مقابل تمام دانشگاه بایستد. زمانی که منابع مالی کم است، کاری نمی تواند بکند و باید به نوعی این منابع را مدیریت کند که باز هم منتقدینی خواهد داشت. از طرف دیگر اجرای ضوابط هم مشکلات خاص خودش را دارد و خیلی ها را ناراضی خواهد کرد. مهم این است که آن ضوابط را ما به صورت خشک و انعطاف ناپذیر اجرا نکنیم و سعی کنیم راهکارهایی را پیدا کنیم که به مصلحت باشد.


او در ادامه دربارۀ رویکردش گفت: من برای اعتبار معاونت تلاش کردم و تغییر نامی هم که داشتیم به نوعی نشان دهندۀ مدیریت منابع مالی و اداری است. من همیشه تلاش می کردم تا تصمیم گیری ها دسته جمعی و از حوزه های مختلف باشد تا بتوانیم کار را پیش ببریم. در بدو اینکه منصوب شدم شورای اداری و مالی دانشگاه را تاسیس کردیم که الان خوشبختانه 34 جلسه از آن برگزار شده است.


وی در پایان اظهار کرد: با معاونان اداری و مالی دانشکده ها ارتباط مستقیم برقرار کردیم  و با یکدیگر بررسی کردیم و تصمیم گرفتیم. این تفویضی که به دانشکده ها انجام خواهد شد، اولین بار در شورای اداری و مالی بررسی شد. یکی از بهترین اتفاقاتی که به واقع در دانشگاه افتاد و من به آن افتخار می کنم تاسیس بنیاد حامیان در سال 94 بود. اقداماتی هم بود که کامل نشد که انشالله دکتر حسین پور به تکمیل این ها بپردازد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار