۲۹ اسفند ۱۳۹۷ ۲۱:۲۰
کد خبر: ۲۷۶۹۴۸
photo_۲۰۱۹-۰۳-۲۰_۰۹-۰۸-۱۷

کارگاه مسابقات بین المللی مناظرات قطر با حضور رجا ابوعلی، استاد دانشگاه علامه طباطبائی و جمعی از دانشجویان این دانشگاه برگزار شد.


به گزارش عطنا، دانشجویان رشتۀ ادبیات عربی دانشگاه به عنوان تیم مناظره کننده در این کارگاه شرکت کردند که در آن 106 تیم از 52 کشور حضور داشتند.


گفتنی است این اولین حضور نمایندۀ ایران و دانشگاه علامه طباطبائی در این رقابت ها بوده که دستاوردهایی از جمله ارائۀ چهرۀ درست و دوستانه از ایران و ملت ایران به سایر کشورها و ارتباط گیری مناسب با تمامی کشورهای شرکت کننده، معرفی دانشگاه علامه طباطبائی به عنوان یک دانشگاه قوی در زمینۀ علوم انسانی و گروه عربی دانشگاه علامه طباطبائی به عنوان یک گروه قوی در زمینه ادبیات عرب، کسب مهارت در زمینه مکالمه پیشرفتۀ زبان عربی و همچنین فراگیری فنون مذاکره و ایجاد ارتباط با ملیت های مختلف مانند کره جنوبی، برزیل، روسیه و... که به زبان عربی صحبت می کردند، نشان دادن ارزش بالای زبان عربی در ایران و معرفی جایگاه کمی و کیفی زبان عربی در میان دانشگاه های ایران، تحسین تیم مذاکره کننده ایران از سوی افراد شرکت کننده و داوران مسابقات، تلاش برای انتقال این تجربه به کشور عزیرمان ایران برای پیشرفت علمی، فرهنگی دانشجویان زبان و ادبیات عربی اشاره کرد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار