۲۷ بهمن ۱۳۹۷ ۱۳:۳۸
کد خبر: ۲۷۴۸۷۰
عباس عباس پور

دبیر علمی همایش اقتصاد آموزش و پرورش گفت: : 27 مقاله از 123 مقاله ارسال شده به همایش پذیرفته شده اند.


به گزارش عطنا و به نقل از پانا، دبیر علمی همایش اقتصاد آموزش و پرورش خبر داد 57 مقاله از 123 مقاله ارسال شده به این همایش پذیرفته شده‌اند که به صورت ارائه یا پوستر معرفی می‌شوند.


عباس عباسپور دبیر علمی اولین همایش ملی اقتصاد آموزش و پرورش که از صبح امروز در دانشگاه علامه طباطبائی در حال برگزاری است، گفت: «مقرر شده است این همایش هر ساله برگزار شود و دو دبیرخانه در دانشگاه علامه طباطبائی و معاونت توسعه مدیریت آموزش و پرورش خواهد داشت.»


او مدیریت بهینه و اثربخش سرمایه انسانی و مالی کشور را با تاکید بر سند تحول بنیادین و نیاز آموزش و پرورش به بازنگری هوشمندانه در رویکردها و روش‌های برنامه‌ای برای فائق‌آمدن بر چالش‌های تامین و تخصیص منابع سازمانی را از دلایل اصلی برگزاری این همایش اعلام کرد و گفت: «چرایی اصلی برگزاری این همایش را باید در این دید که معلمان مهمترین دارایی‌های آموزش و پرورش هستند. هدف بنیادین این همایش بهبود تعاملات و ارتباط سازنده میان آموزش و پرورش و دانشگاه از طریق تلفیق دو حوزه نظریه و عمل است. هدف کلی تر این همایش هم کمک به اقتصاد آموزش و پرورش و مدیریت منابع انسانی و مالی است که البته در اهداف خاص‌تری تعریف شده است.»


عباسپور افزود: «این همایش در دو محور نظام تامین و تخصیصص منابع مالی آموزش و پرورش و مدیریت و برنامه‌ریزی منابع انسانی در آموزش و پرورش برگزار می‌شود. در این همایش ۱۲۳ مقاله به دبیرخانه ارسال شد که در نهایت ۵۷ مقاله پذیرفته شدند که به صورت ارائه شفاهی و تعدادی هم به صورت پوستر معرفی خواهند شد.»


وی گفت: «فردا در اختتامیه این همایش از سخنرانان، مقالات کلیدی، روسای نشست‌ها و برگزارکنندگان همایش تقدیر خواهد شد.»

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار