۰۹ بهمن ۱۳۹۷ ۱۱:۳۷
کد خبر: ۲۷۴۴۵۹
موت کورت

تیم موت دانشکدۀ حقوق و علوم سیاسی دانشگاه علامه طباطبائی، قهرمان دور ملی مسابقات موت کورت دیوان بین المللی دادگستری (فیلیپ جساپ) شد.


به گزارش عطنا، اعضای این تیم از دانشجویان دورۀ کارشناسی رشتۀ حقوق، خانم ها پارمیدا اسدی، هلیا طهانها، پریا کرامت خواه و آقای مازیار جاوید با مربی گری آقایان فرزاد فلاح و دکتر اسماعیل یعقوبی تشکیل شده است. این مسابقات 30دی الی یک بهمن ماه سال جاری برگزار شد که طی آن، این تیم مجوز شرکت در دورۀ بین المللی این رقابت ها که در بهار سال آینده در واشنگتن برگزار خواهد شد را کسب کرد. دریافت جایزۀ ویژه مسابقات، شامل کمک هزینه سفر به آمریکا و تسهیلات ویژه روادید از دیگر مزایای کسب شده توسط این تیم است.


گفتنی است، جایزه بهترین «موتر» مسابقات هم به آقای مازیار جاوید از دانشگاه علامه طباطبائی اختصاص پیدا کرده است. این دوره از مسابقات ملی به میزبانی و حمایت مالی مرکز مطالعات بین المللی مدرن و با شرکت 9 تیم از دانشگاه های برتر کشور برگزار شده است. در قضاوت مسابقات هم علاوه بر استادان ایرانی، قضات بین المللی از جمله دکتر راجپوت از اعضای فعلی کمیسیون حقوق بین الملل سازمان ملل متحد حضور داشته اند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار